Kan goed een Jap zijn. Tot begin jaren 90 zijn er Squiers in Japan gebouwd (ik heb er zelf ook eentje gehad).
Mits legit, is dit gewoon een mooie aanbieding, zeker met die koffer. Japanse squiers van eind jaren tachtig zijn hele fijne gitaren.
Printable View
Kan goed een Jap zijn. Tot begin jaren 90 zijn er Squiers in Japan gebouwd (ik heb er zelf ook eentje gehad).
Mits legit, is dit gewoon een mooie aanbieding, zeker met die koffer. Japanse squiers van eind jaren tachtig zijn hele fijne gitaren.
Jammer, hij is al verkocht!
Ik heb nu een '84-'87 Japanse Squier strat gevonden die in zeer goede staat lijkt te zijn, inclusief koffer gevonden. Ik mag hem ophalen voor €400,-
Beetje goede deal?
Als het een hele mooie koffer is;)
Ik heb vanmiddag een '92 MIJ Silver Series Squier opgehaald voor 300,- zonder koffer.
Origineel, mint conditie, professioneel afgesteld, prachtige burst, solid alder body, 1-piece maple neck.
Veel geld, maar wel een waanzinnig goede Strat voor de helft van de prijs van een minder goede F.
Ik ga d'r geen cent spijt van hebben, dat weet ik nu al. ;)
http://link.marktplaats.nl/209118142
ik vind dit nogal duur voor deze Aria.
en later schrijven ze nog het volgende:
"Koffie krijgt u niet bij ons maar in onze vernieuwde gitaarafdeling (geheel vernieuwd in 1985 !!) bieden wij een keur aan oude onverkoopbare gitaren aan. En soms kunt u zelfs nog gitaren aantreffen van deze eeuw als u goed kijkt. Kortom uw bezoek is zeker de moeite waard."
ik vind het maar vreemde 'reclame': Meer dan 24 jaar geleden vernieuwd...
en ze hebben heel veel onverkoopbare gitaren... :???:
Het zijn goede gitaren, maar ik vind hem wel aan de erg dure kant