sja, nog geen geld voor mooie degelijke zwarte kabeltjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Printable View
sja, nog geen geld voor mooie degelijke zwarte kabeltjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
wel vrolijk , maar wat heb je nog een ruimte over jah?
ja klopt, maar mn plank was zo groot (en ben lui dus ga niet zagen) en op deze manier kan ik goed bij de pedalen. En er kan nog een TU-2 bij in de toekomst en wie weet nog meer (Flanger?)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Zeker niet het lelijkste! Niet huilen!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
euhm vette boards allemaal. ben nu ook met een eentje bezig. Ik vroeg me af waarom waarom george L kabels zo goed zijn? Ik koop gewoon setjes input pluggen van Monster Cable ook in L vorm en ik knip een stuk kwaliteitsgitaarkabel van Proel op lengte en soldeer daar zelf de pluggen aan. dan heb je dezelfde verbinding als die naar je gitaar gaat. Maar ik zie niet veel mensen dit doen. Waarom niet?
George L's Solderless Cable ....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kassie
Not even close :D Ben er nog steeds niet uit of ik nog een chorus achtig iets, en evt. een tremolo erbij wil hebben. Zit dus nog steeds met mijn voorlopige no budget tussenoplossing. En die gaat al een gig of 30 en de nodige jamsessies mee...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Moet er maar eens een foto van maken, met alle fotos van Nederblues.nl is dit staaltje huishoudelijk vernuft nog steeds gemist :D Het is de onderkant van een boodschappenkrat waarop mijn effecten met sandwiches van ribkarton (om de oneffenheden in de onderkanten van de effecten op te vangen) en dubbelzijdig plakband vast zitten.... Enige onderhoud tot nu toe was eens een nieuw stukje plakband :D
En, naast het feit dat het bij elkaar (sans effecten dan) een euro of 6 gekost heeft (eigenlijk niet eens, die krat lag er al een tijd), heeft het een voordeel. Ik kan de effectenbak gebruiken als afsluiting voor mijn boodschappenkrat met kabels, cd's verlengsnoeren etc.
Ik zou een t-rex replica geen budget pedaal noemen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Jero, is dat een Landgraff overdrive tussen de Timmy en de Sonic Boom?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jero
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jero
waarom vind ik dit een typisch the gear page pedalboard?
edit: ey, kom 'm net tegen op tgp :p