Merk ik daar enige GAS-opwekking bij u, door mijn el-cheapo gretsch???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Printable View
Merk ik daar enige GAS-opwekking bij u, door mijn el-cheapo gretsch???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
hey gast, mooi spul, maar ik zie in je profiel dat jij in Razorblade speelt. Hebben we het dan over dé (dus de Oi!) Razorblade? cheersCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudo79
Mwoehahaha de Gier is hier! Die standard klinkt echt zo ontiegelijk lekker, das een van de best klinkende standards die ik ooit heb gehoord en bespeeld...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudo79
klopt die ja.. maar treden niet zo vaak op. Is een van de bands waar ik in speelCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Ja die klinkt wel lekker is ook nr1 maar ik wil nou die custom van jou snel horen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cas121
Deel een van de update dan maar vast de rest komt denk ik pas na het weekend. Heb de afgelopen drie weken weer vanalles verkocht op marktplaats om budget vrij te maken. Maar op de een of andere vage manier blijft me dan toch weer vanalles aan de vingers plakken. Al weet ik wel weer zeker dat er verschillende weer mogen vertrekken.
http://i224.photobucket.com/albums/d...t/DSC01998.jpg
Hondo mustang
Egmond typhoon bas
Kawai/teisco?
Orpheum
Daisy Rock heartbreaker (is er al ee ntijdje maar hong nog aan de muur)
http://i224.photobucket.com/albums/d...t/DSC01999.jpg
Squier strat erg relic
Hondo Les paul
Action telecaster
Avora/magic??
Kawai S40 postorder gitaar
Moeten tussen nu en een week nog zo'n vijf a zes bassen/gitaren binnen komen of opgehaald worden. Als die binnen zijn post ik weer een nieuwe update.
Die zijn zo verschrikkelijk sixties dat ik er GAS van krijg!!! Dat oranje SG-achtig-gedrocht is zo fout!!! :seriousf:
@Saf, als die hondo mustang(die blauwe) de deur uitgaat, kun je me dan ff PM'en ? geldt ook voor de Hondo Les Paul , toffe gitaartjes.
@ mr. fingers, die orfeus is ook echt een gedrocht. nog met din aansluiting het is russisch en er mist een brugkammetje heb wel al gezien dat de brug van mijn les paul erop past moet nog even kijken wat ik daar precies mee gaan doen. Is in het echt een beetje een oranjegoudachtige kleur heel vreemd ding die gitaar.
En natuurlijk niet te vergeten mijn nieuwe stack:
http://i224.photobucket.com/albums/d...t/DSC02000.jpg
Eigenlij kalleen gekocht voor de speakerkast. klinkt magnifiek goed met mijn london city dea130. en met zijn 2 x 15" speaker zeker ideaal voor basgitaar.
De versterker is echt een onwijs bruut ding met bergen klank mogelijkheden zeker ook daar de footswitch. Echter totaal niet mijn ding wat betreft geluid. Wel leuk om op zo'n manier eens een top uit te testen voor langere tijd van een merk waar je anders nooit iets van gekocht zou hebben.
Dat is het leuke aan een erg wisselende collectie gitaren. Je krijgt elke keer weer de kans iets nieuws uit te testen.
Da's altijd zo fijn hier, die open houding en onbevooroordeelde nieuwsgierigheid en interesse ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Anway, je moet het maar eens naast elkaar horen. Een gitaar zónder, en een gitaar mét. De toegenomen zuiverheid van met name open akkoorden (die ik vel gebruik) groter dan je denkt. Je bent gewend aan wat je hoort en kent, dat wil nog niet zeggen dat beter onnodig en overdreven is.
De Earvana nut werkt ook, maar is verhoudingsgewijs duurder. Zeker als een gitaar toch gebouwd moet worden is Fretwave een uitermate eenvoudige, goedkope maar o zo goede aanvulling.