Rolls Royce liet zich nooit uit over het vermogen van hun motoren, als daar naar gevraagd werd zei men "genoeg".
Dat hou ik het ook op.
Printable View
Rolls Royce liet zich nooit uit over het vermogen van hun motoren, als daar naar gevraagd werd zei men "genoeg".
Dat hou ik het ook op.
Gisteren had ik 1 gitaar, vandaag 2, kon van een collega een rode Hofner Shorty overnemen voor 50 euro, zgan, mist 1 snaar, tas en kabeltje zaten er ook bij.
In de loop der jaren heel veel gitaren gekocht en verkocht. Door steeds wat kwalitatievere gitaren te kopen kan ik er tegenwoordig wel moeilijker afstand van doen, waardoor ik eigenlijk met teveel high-end gitaren zit, gezien mijn geringe muzikale kwaliteiten.Momenteel in bezit:
2 ESP's Horizon NT
ESP M-II NTB
PRS CE24
Fender Jazzmaster
Epiphone Les Paul Custom
Ja, stekker in het stopcontact op de pier...
:roll:
Batturijuuuh ;)
https://www.youtube.com/watch?v=KLKM5Qlb2vo
9 gitaren, 3 fabrieksgitaren en 6 eigenbouw...
1 mandoline
1 ukelele
1 banjolele
de laatste drie gewoon voor de fun....
Alle dure exemplaren al lang verkocht. Hou nog 5 fabrieksgitaren en 3 zelfbouw over.
London city thinline tele
Vintage es 335 achtige
Squier deluxe strat
PRS SE singlecut
Vox sdc 33
Mis die high end gitaren niet eigenlijk nu ik al jaren niet meer in een band zit
Drie,ooit een stuk of zeven.Gibsons en een '81 Dean allang verkocht-helaas,altijd al je loontrookjes bewaren zeg ik je...
Nu dus drie Ibanez race en scheurmonsters-waar ik errug blij mee ben.
Sinds vorig jaar 2:
Twee heel simpele gitaren :)
Een Harley Benton, en een LaPaz.
Kinderspeelgoed zeg maar, LOL.
Zestien Gibsons (waarvan 10 voor 1965), vijf Washburns (jongste is 88 jaar oud, rest 100+), vier Fenders (niks bijzonders), 2 ouwe (50s/60s) en twee nieuwere Martins, 2 Dano's, plus een eenzame Hamer, Tama, Doedat, Ritshout, LAG, Otto Vlowinkel en Haynes (125 jaar oude parlor).
Maar het doel is nog steeds inkrimpen.
3 Les Pauls (Aria Pro II)
2 Fender Telecasters
1 Fender Jaguar
1 akoestische (Spaanse) gitaar
Oef, te veel... maar ook weer nooit genoeg.
Blade Texas Pro Strat
Fender American Standard Strat (1995 geloof ik)
Gibson Les Paul Studio Worn Cherry (2005?)
Gibson Les Paul Traditional Mahogany Satin Worn Brown (2012)
Fender Baja Telecaster Blonde
Richwood RE-400 ES-kopie
Vintage VS6 SG-model (voor weinig op de kop kunnen tikken)
Big Baby Taylor akoestisch
En dan nog een Tanglewood akoestische die de deur uit mag, waarbij ook de VS6 een twijfelgeval is maar voor nu even blijft (want hey, heb verder geen SG modellen)
Ben duideijk van de klassiekere modellen ;)
Ik speel bijna alleen nog acoustisch (Gibson MK53 en Furch SF61), en wat ik elektrisch speel is steeds op dezelfde gitaar (Bo-El S03 Cateye), dus er liggen hier een stuk of zes zeven acht gitaren al heel lang in de koffer te slapen. Zonde eigenlijk.
Furch....ik ben geen akoestische gitaar connaisseur, maar toen ik mijn (eerste en enige) staalsnaar kocht heb ik héél erg getwijfeld tussen een Furch en degene die ik uiteindelijk kocht (een l'arrivee)
Fijn ding hoor. Met liefde in elkaar gezet en dat voel je. Speelt heel makkelijk en klinkt super.
De Furch Silueton Folk 61 CM (cedar/mahogany) die hier staat is een serie van 90 uit 2010/2011.
Enige nadeel dat ik kan noemen is de matte afwerking, die gaat er vrij snel wat doorleefd uitzien.
1 gretsch 5420t, 1 Ibanez afs75t, 1 epi ej200ce, 1 epi lp
30 gitaren.
Waaronder 26 Bc Rich's..
2 Epi's Les Paul..
Ace Frehley "Budokan", Tommy Thayer " White Lightning"
1 Ibanez USA custom " necromancers castle "
1 Lag acoustic dark tramontane dt66d
Ehhh.....26 bc rich gitaren?.....wauw...
lekker headbangen, cool zo een verzameling.
Elektrisch:
Fender American Deluxe HSS Strat
2x Telecaster zelfbouw
Harley Benton lapsteel
Wijnkistje, HSH, 6 string, zelfbouw (bijna voltooid)
Akoestisch:
Martin D16-GT
Eastman AC-330-12
Kremona Solea
Kremona M20E (nieuwstaat, evt. te koop)
Fender DG27-SCE
Overig:
Vintage V940FL fretloze bas
Oscar Schmidt OU2 ukelele
Yamaha keyboard