Iemand naar The Chris Robinson Brotherhood in Maastricht op 4 maart?
Printable View
Iemand naar The Chris Robinson Brotherhood in Maastricht op 4 maart?
Vandaag een kaartje gekocht voor Joe Satriani in Paradiso 22 Juni!
Zin in! word de eerste keer naar Joe Satriani! :D
Muse, Guus Meeuwis, Springsteen (minimaal 1 keer hopelijk 3 keer deze zomer!), Coldplay, ZZ Top en David Gilmour. Wellicht Brian Setzer er nog bij en dan is de zomer zo goed als voorbij (of het geld op...)
vanavond in Brussel met mijn 14 jarige dochter bij Muse :)
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...ziek/1.2599095
Helaas Gilmour niet gelukt.
Ik ga wel de 25/3 naar Antimatter.
Noel Gallagher in HMH in april, nu al zin in!!
Neil Young Antwerpen
Adele Ziggo
Neil Young Ziggo
Binnenkort naar Baroness en Sore Losers (beide in de AB)
Picture :blast: in De Pauw, 2 april Warnsveld.
Samen met Together en nog een band, waarvan ik de naam vergeten ben.
Vanavond voor de tweede keer naar Maria Mena
In retroperspectief:
Ik heb zaterdag j.l. Pink Floyd Project gezien, dat was goed! Beetje houterig soms, maar goed, het is niet de echte Pink Floyd. Erg lekker om de Gilmore solo's live te horen. Alleen dat zwaaien met vlaggen door jongens met zonnebrillen op, dat hoeft voor mij niet.
In juni naar Shellac met Steve Albini, noiserock, in Paradiso Noord. Ik heb gastenlijst voor Nada Surf en Black Mountain in april, Melkweg, dat pak ik ook nog even mee.
En Radiohead komt binnenkort, daar moet ik nog even over nadenken, ik ben niet zo een fan van concerten in HMH of Ziggo, voelt te veel als een showtje afdraaien.
Aankomend paasweekend heel het weekend POBparade te Breda, waar heel het weekend in diverse kroegen door heel de stad diverse plaatselijke bands spelen. En zelf spelen. Met White Limo. Zondag. In het Mezz cafe. Maar dat terzijde. Oh ja, Tank86 en A Giant A Genius spelen natuurlijk ook die avond!:ok:
6 mei Fischer-Z in De Effenaar :)
8 juni naar Iron Maiden in de Gelredome en 12 juni Pinkpop. (rollator zondag met o.a Paul McCartney)
Ook 8 juni naar Maiden. Gekregen van m'n dinneke.:)
13 Mei Uriah Heep in de Pul te Uden!:ok:
voor de liefhebbers,
14 mei Veldman Brothers
4 juni Mocambo Bluesband
Hall6 Spijkenisse
Zoals in mijn eigen post gemeld: ik ga naar de Blues Pills op 24 juli in de Melkweg Amsterdam........
Robin.
Zondag naar Gov't Mule in Hengelo(O).
Voor de liefhebbers: ome Warren speelt vooraf om 16:00 een gratis akoestische set in legendarische platenzaak Popeye in Hengelo!
gisteravond op sentimental journey met mijn vriendin (sedert 30 jaar) naar Frank Boeijen in de Oosterpoort, want dat is een "dingetje"dat we op herhaling hebben gedaan in de afgelopen 30 jaren
maandagavond dochter blij gemaakt met kaartjes voor simple plan in de oosterpoort ik zit em denk ik wel uit in de foyer of kuier naar vriendin die net om de hoek woont :p
in november ook voor dochter, kaarten voor pierce the veil in de melkweg
en ergens "dan"nog kaarten voor Bears den in de oosterpoort waar ik met mijn wederhelft naartoe ga
Ik zit nu op rock am ring. Man wat een drekbende... volgende week dinsdag bruce springsteen!
Leuk dat je ook met je dochter zo bezig bent met muziek gitaarvrouwtje. Ik moest alles zelf ontdekken en begon dus later pas wat met concerten bezoeken. Niet dat mijn ouders me tegenhouden hoor.
Volgende week Iron Maiden voor mij, eerste keer. En de week daarop Megadeth, die heb ik al wat vaker gezien, maarja, favoriete band, als die dan in Groningen spelen moet je wel gaan.
Duurt nog even maar wel kaarten voor Meshuggah in de Melkweg,23 november.Dat gaat goed worden!
Geinbeat in ieder geval.Om de hoek, dus.. Kans om onze onvolprezen LukeWannabee in the flesh te aanschouwen. Ben benieuwd!
Nou, het was een groot drama. Ik wou zo graag Tenacious D en Black Sabbath zien, beiden zijn ona door de neus geboord. De hele dag vandaag is geschrapt, ben al onderweg naar huis nu in plaats van morgen.
Maar: volgende week dinsdag bruce springsteen in den haag!
Voorlopig geen enkele . Ik kijk toch liever thuis naar live concerten
Ik pik de vrijdag op Graspop mee, en natuurlijk Meshuggah in de 013. Dat laatste is geen keuze, dat is een morele verplichting. :D
Pas je wel op voor de teken
Die kleine hufterige beestjes die je in je donder bijten
Deze misschien: https://www.youtube.com/watch?v=qc98u-eGzlc
Die gitarist(en) zullen wel flink last hebben van rsi, sodeju zeg, wat een riffs, om van de drummer maar niet te spreken.
Ik vind er geen hol aan trouwens, geef mij maar TANK86 :blast:, maar dat terzijde. ;)
Ze hebben voor de opnames van obZen een jaar uitgetrokken, waarvan ze het grootste gedeelte probeerden wat ze geschreven hadden te leren/beheersen. Zeker de bassdrumpatronen van 'Bleed' waren vrijwel onmogelijk. Maar het is ze dan toch gelukt; en de drummer vlamt het er live ook perfect uit!
https://www.youtube.com/watch?v=bAJ1WTGNISk
Oefening baart kunst. :ok:
Gisteren Neil Young weer eens gezien in de Ziggodome. Niet te geloven in wat een bloedvorm die man was!
70 jaar en dan 3,5 uur volledig tekeer gaan met een paar jonkies als backing band. Stem was goed, gitaarspel akoestisch verzorgd en electrisch rauw en vol power en hij had er zelf erg veel lol in gezien zijn vele glimlachjes naar de band.
Ik heb hen al vaak gezien maar dit was toch wel één van zijn betere shows.
Neil Young blijft te gek
Rare opmerking misschien, maar toch:
Neil Young en HaroldA zet ik op één lijn, kan hun muziek lang niet altijd pruimen. Maar de instelling waarmee die wordt gemaakt, en de intensiteit. Geweldig.
Ik vind, helemaal persoonlijk, dat dat nou precies is waarvoor ik warm loop.
Het is oprecht, er is over nagedacht. Fa-tas-tisch. Echt waar.
Zelfs als het resultaat niet mijn ding is, ben ik er nog steeds door overtuigd.
Vriendelijke groet, Gus
Niet de bedenker van een bier reclame.