Zeg dat wel. Nog even, dan blijft er geen goeie gitarist meer over...
Printable View
Zeg dat wel. Nog even, dan blijft er geen goeie gitarist meer over...
Ik vind het zoiezo flauw om gitaristen op iets anders te beoordelen dan op techniek en innovativiteit, dat zijn eigenlijk de enige zaken waar je een gitarist op kan beoordelen omdat dat vijwel niets met smaak te maken heeft. Ik vind Frusciante bijvoorbeeld een geweldige gitarist maar dat is omdat zijn muziek (zowel bij de peppers als solo) mij gewoon aanspreekt, kwa techniek vind ik hem echt niet geweldig. Maar gitaristen alleen beoordelen op techniek en innovativiteit is weer zo saai, we hebben het immers over muziek en dat is een en al gevoel. Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een eindeloze discussie en dat is eigenlijk ook wel leuk :satisfie: who cares wie de beste of meest overschatte gitarist is, zolang we er maar over kunnen discussieren :D
hahaha inderdaad. en die frusciante is ook meteen de meest overschatte gitarist!!!:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goeiemorguh
En zolang er maar voor iedereen iemand is die voor diegene 'precies' de goede snaar aanslaat :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goeiemorguh
steve Vai, Satriani, Petrucci en Malmsteen.
owjaa, even bijwerken.
Buckethead is helemaaaaaaal kloten
allemaal van die koekjebakkers....
Dude, je slaat de spijker op zijn kop. Die gast is echt zo bagger. Dat is Buckethead maar dan met de bucket vol stront. Ik krijg echt kotsneigingen van die gast. En dat geluid is al helemaal niet te pruimen. Die weinige keren dat ik een PRS heb bespeeld had als eenvoudige reden dat Santana dat merk helemaal naar de bagger heeft geholpen imo.
En inderdaad altijd diezelfde shit over and over again. EN hij speelt dan ook nog eens de hele plaat ermee vol. Als ie nou wat te vertellen had maar nee.
+1 iig!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Ibanez
nou als dat zo is dan zou ik deze award aan slash geven. ik erger me altijd dood aan die gastCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Leuk zo'n mening, als er dan ook een reden bij zou staan zou het compleet zijn. Waarom erger je dan aan die gast? Zijn gitaarspel, zijn gedragingen? Wees eens wat duidelijker?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cerpintaxt
Slash, al is het maar om sommige fanboys hier te pesten. :sssh:
Mijn god je bent wel erg gedreven verdediger van je held. :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevaratoiel