Gefeliciteerd! Echt super!!!!!!!!!!!!!:cheerup::cheerup::cheerup:
Who's next??Mark knopfler?
Printable View
Gefeliciteerd! Echt super!!!!!!!!!!!!!:cheerup::cheerup::cheerup:
Who's next??Mark knopfler?
Ehm, is het raar dat ik me als beginnend bouwertje nu helemaal klein voel? :makeup:
Wel verschrikkelijk gaaf dat je aan een artiest van dergelijk kaliber gewoon een eigenbouw gitaar kan verkopen. Ben ook erg nieuwsgierig om hem te zien/horen...
Mark Knopfler heeft op zijn laatste album al een nummer geschreven over gitaarbouwer John Monteleone, misschien komt op het volgende album van Live een nummer getiteld "Hilko" :)
Da's een mooie resultaat !!
Congrats Hilko :ok:
Neen hoor ik kan mijn oren niet geloven! Ik ben (of was?) ook een klein bouwertje.
Ben een goeie guitar tech en heb die wegen gebruikt om de gitaar te verkopen...
Ben wel van plan om zo verder te gaan... Het is mijn droom om 'te kunnen leven' van gitaarbouw.
We'll see...
Congrats! Dat staat niet verkeerd op je cv.
hoppa, hilko to the top...
En ik was al blij dat ik eentje in opdracht kon bouwen.
gefeliciteerd.
s.
Dat is wel enorm fijn Hilko!
Aaaiiiii, dit is slecht nieuws! Nou krijgen we de gitaar hier dus niet meer te zien! En we moeten wachten tot die kerel de gitaar binnen beeld gebruikt om een idee te krijgen van de klank. Dit is niet goed!!
Nee, alle gekheid... Knap dat je een eigenbouw op dat niveau aan de man brengt! Proficiat! Langs de andere kant, elke gekende bouwer moest ergens beginnen en waar ligt de lijn tussen amateurbouwers en pro's? Volgens mij liggen die 2 heel nauw bijeen als ik sommige pareltjes hier zie...
Welke pickups heb je nou gebruikt?