Die kan inderdaad wel alles. Wie weet... :P
Maar nogmaals: de boel werkt zoals het nu is perfect, dus voorlopig hou ik het lekker zoals het is.
Printable View
[troll mode]
Of verkoopt de zooi en schaft een Axefx aan
[/troll mode]
Maar serieus: zo'n Switchblade is echt mega handig lijkt mij, maar vrij prijzig ja..dat blijkt wel uit de 2de hands prijzen
Heren, ik heb zojuist het wiel opnieuw uitgevonden. Ik ga mijn Harley Benton cabinet verkopen omdat ik niet genoeg stereo speel. Thuis is het wel aardig maar vaak teveel gedoe, live speel ik niet vaak genoeg (en bij kleine gigs is mono al goed genoeg). Maar daardoor ben ik wel weer een beetje aan het priegelen met mono/stereo en w/d/w. Nu heb ik mijn ENGL 212 W/D aangesloten en wat klinkt dat fijn zeg. Vooral mijn clean met chorus en delay klinkt zo ontzettend ruimtelijk. Ik smolt bijna weg :P. Echt een groot verschil met mono (en waarschijnlijk ook met stereo). Ik ga er nog wat aan tweaken en moet het nog een goede A/B vergelijking doen maar de eerste indruk is echt veel beter dan 1½ jaar geleden (toen ik nog minder soundkritisch was dan nu).
Als ik in W/D blijf spelen zoek ik wel een VCA. Enige aanraders?
EDIT: hij stond nog op serieel, waardoor de chorus alleen door de delay te horen was. Als ik mono speel met serial2 (modulated delay) klinkt het ook al erg ruimtelijk. Ik denk niet zo mooi als W/D, maar toch. Dat wordt kritisch luisteren.
Met mijn übercoole poweramp kan ik nu wisselen tussen stereo en W/D :D. Ik heb er nog geen praktisch nut voor bedacht maar ik kan in ieder geval de twee perfect 1:1 vergelijken. En vooral bij de cleansound +chorus en delay scheelt het toch nog wel een stukje. Thuis en zonder bijgeluiden dat is.