Slapen moest je maar doen als je klein was.. tijd genoeg gekregen in de wieg.
Printable View
Slapen moest je maar doen als je klein was.. tijd genoeg gekregen in de wieg.
Je mag andere mensen toch hun nachtrust gunnen, zelfs al jij er van overtuigd bent dat dat nonsens is?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Banaan is een goeie om volgende keer te proberen, ik doe alvast mee!
Dan zul je met "banaan" ook maar weinig mensen hun nachtrust gunnen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goderic
sommige mensen gaan om bands te zien, anderen om volslagen idioot te doen, ieder zijn ding zeker ?Citaat:
geen toog in de partytent was ook stom.
S' nachts doorgaan en in de ochtend slapen kan ook toch? :)
Citaat:
Nee jij bent lekker, gezellig je kapot zuipen waar betaal je die 130 euro voor ? om je vol te zuipen met bier van ? ik schat 2 euro ?.. dat kun je ook in de kroeg en dan de volgende morgen lekker met een kater rond lopen op het FESTIVAL ?
Mensen gaan voor de muziek, niet om zich vol te zuipen met bier tot 6 uur smorgens. en dan ook nog is als een kranke idioot iedereen wakker houden, dat jij je vol wil zuipen tot diep in de nacht best, maar laat de gene met rust die wel naar een festival voor de muziek gaan....
JIJ, weet duidelijk niet wat een festival inhoud (het is namelijk niet alleen je vol zuipen met bier met een achtergrond muziekje ).
Nu komen de stoere binkies hier me zeker vertellen dat het wel zo is maar daar heb ik lekker schijt aan :hippie:
Slapen is tijdverspilling.
Ik vind het beide... Als overdag die grote saaie bands spelen (bullet for my valentine, avenged sevenfold, e.d.) ga ik lekker op het terras zitten en gooi ik een X aantal pilseners achterover...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Ik zorg er wel voor dat ik alles goed mee krijg wat ik wel wil zien! Dus een colaatje tussendoor moet soms ook wel ;)
Oja, en brak zijn hoort er een beetje bij ;)
PS: Ik ga anderen niet uit hun slaap houden maar kan me ook niet zo storen aan de mensen die dat wel doen, tenzij het persoonsgericht is.
Waarom zijn jullie hier over aan't discussiëren? De een gaat voor de sfeer, de ander voor de muziek.
Het is echter de normaalste zaak dat er continue herrie is. Dat weet je van te voren, dus moet je je er ook niet aan ergeren
''Dergelijke mensen weten duidelijk niet waarvoor ze naar een festival heen gaan''Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Ik stoor me er ook niet aan, maar als iemand een uitspreek als deze doet.. iedereen viert een festival op zijn eigen manier. Maar dat snapt hij helaas niet.