OK, klinkt betrouwbaar. Ik verwacht ook zeker geen State of the Ard gitaartje maar ik hoop wel een beetje op Bang for the Buck..
Printable View
OK, klinkt betrouwbaar. Ik verwacht ook zeker geen State of the Ard gitaartje maar ik hoop wel een beetje op Bang for the Buck..
Wat een lulverhaal trouwens in die advertentietekst. Professioneel gebouwd... in China neem ik aan. Simpel assemblagewerk met een boel gebakken lucht. Maar goed, de prijs is dan weer niet dramatisch: gewoon proberen en voelt het goed, dan heb je voor het geld een leuk ding.
By the way: dit begint aan de grenzen van het Tele-zijn te raken: gelijmde hals, p90's... It looks like one, but it's something else.
Bodie en hals zullen inderdaad uit China komen , maar 295 is nou niet een enorm bedrag , aan de andere kant voor een paar honderd meer koop je een Fender JA-90 tele , zal zeker beter zijn en die heeft bovendien SD pickups.
Lijkt als twee druppels water op een Wesley Freeport die ik ooit had.
Nu nog steeds nieuw te koop voor 99 pond.
You do the math. :chicken:
Jamaar, jamaar: dan heeft ie de kop bij moeten zagen en opnieuw moeten verven! (eerlijk gezegd vind ik de finish van de kop op de foto's niet echt super, dus misschien heeft ie dat inderdaad ook gedaan)
De Wesley Freeport is er wel alleen in het groen, maar voor de rest wist ik het ook wel. Best leuk ding ook nog...
http://images.channeladvisor.com/Sel...l150grs_03.jpg
De body en de hals komen uit de Filipijnen (naar eigen zeggen).
"By the way: dit begint aan de grenzen van het Tele-zijn te raken: gelijmde hals, p90's... It looks like one, but it's something else."
Daar heb je zeker gelijk in. Het komt een beetje doordat ik in mijn achterhoofd nog wat wensen heb: Iets met P90's en een Tele. Dan zou dit twee vliegen in één klap zijn.
Verder zoek ik het alleen in low budget plankjes. Ik speel op een Gibson LP Custom en een SG std. Ik wil/kan geen duur ding erbij hebben.
Het is inderdaad wel sprekend een Wesley Freeport.....
Inclusief die rare scheve brug.
Mijn Freeport had een cherryburst finish en ook een bijgewerkte kop.
Alleen is de kop van de gitaar in de advertentie wel netter afgewerkt.
Dezelfde F-hole, PU's, binding, setneck, knoppen, tuners, stringtree's, alles.
Was een jaar of vijf, zes geleden.
Edit: foto:
http://img135.imageshack.us/img135/7576/dscf0932n.jpg
@Midwolda: Hoe was de Freeport? Hoe speelde hij? (Uiteraard in relatie met de prijs)
.
De freeport is er trouwens ook in het blauw zie ik nu. Als je mailt is er vast ook wel aan andere kleuren te komen.
Stiekem vind ik die plexiglas strat die ze ook hebben wel leuk, helemaal voor die prijs...