Ik heb 7 gitaren en 7 pedalen, toeval! Het moeten wel 9 a 10 pedalen worden, dat dan weer wel.
Printable View
Ik heb 7 gitaren en 7 pedalen, toeval! Het moeten wel 9 a 10 pedalen worden, dat dan weer wel.
misschien weten we het nu wel dat je een paar coole gitaren heb. nu wordt het eens tijd dat je gitaar leert spelen, en ga maar ergens anders patsen met je collectie, of koop eens iets anders dan die les pauls van je...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
neem nou de collectie van wietse, dát zijn nog eens gitaren :satisfie:
Orpheo, zo'n ééntje moet je er ook echt bij! Zelfs ik wil die, als Stratist!!! :DCitaat:
http://img182.imageshack.us/img182/3...ollow01lg1.jpg
@mikeaxeman: Wijnrood vind ik ook één van de - misschien DE - mooiste kleur!
die wijnrode is een centennial studio met ebben toets. de binding heb ik er zelf op gemaakt. Het is eigenlijk een custom (de back is ook massief, lang leve xray-scans bij het vliegveld haha)
@ no1hops: dat zijn geen doodshoofden op de tele, dat zijn kolibries
Aha had ik het toch goed gedacht dat het een studio was, en ik dacht al zoiets dat je die binding zelf gemaakt had :satisfie:Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
jezus, wat een jaloerse reply.Dat mag hij toch wel zelf bepalen?
En ja Wietse zijn collectie is OOK erg cool :hippie:
Slightly offtopic:
Duckman, ik erger me al een beetje de hele tijd aan je signature. Kun je die eens uitleggen?
Bad News is een parodie heavy metal band ( dezelfde gasten als de young ones)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_News , vergelijkbaar met spinal tap.
Check youtube voor wat filmpjes.
Het is dus bedoeld als humor, zelf is Page een groot voorbeeld voor mij.
Maar het word sowieso tijd voor een andere signature:hippie:
Tja ik vind die je mag pas zoveel gear kopen als je zo goed kan spelen een beetje gezeik. Iemand mag zoveel gitaren kopen als hij of zij zelf wil, ongeacht wat diegene er mee doet.
Het is als iemand slecht kan spelen op eens zonde of zoiets. Misschien kan diegene die heel erg goed kan spelen wel voor geen meter liedjes maken en is alles wat hij doet afgezaagd. Dat is dan niet zonde.
Laat iedereen maar lekker zelf doen wat ie wil.
Volgens mij mist de zwarte V een tuner met bijbehorende snaar. Ik dacht dat er zo trots op was?Citaat: