bedankt voor de reacties op de foto van de gitaar.ik zat in de tuin te spelen en heb ondertussen de gitaar snel even gefotografeerd,dus verwacht inderdaad geen professionele foto.t gaat om het idee toch? wat vinden jullie van de gitaar?
Printable View
bedankt voor de reacties op de foto van de gitaar.ik zat in de tuin te spelen en heb ondertussen de gitaar snel even gefotografeerd,dus verwacht inderdaad geen professionele foto.t gaat om het idee toch? wat vinden jullie van de gitaar?
ik dacht: Laat ik die van mij maar weer eens op de foto zetten.
Jaartje oud, redelijk wat optredens mee gemaakt en ook redelijk wat zweet (kleine kroegjes en podia hea...)
http://94.100.113.133/714600001-7146...55_6_Sxca.jpeg
Jeuj zeg.... als men mijn strats al sexy vind, dan zijn die van jou wel zo ongelooflijk geil...
vergeleken jouw strats zijn mijn stratjes maar lelijke, maagdelijke, niks uitstralende gitaartjes. (en ik vind ze best heel sexy hoor), maar vergeleken bij die van jou...
Serieus: echt hele gave gitaren! De één nog mooier dan de ander.
Dit zijn er twee van mij. Heb er nog twee van het merk Tokai.
http://home.wanadoo.nl/e.kosters/sexystrats.JPG
He Mesaman, ziet er goed uit. Vraagje: ik zie dat die van jou twee snaargeleiders heeft en een serienummer dicht bij de mijne (zie post 3176). Weet jij wat voor type je hebt?? Zover ik weet heb ik een enigzins verbouwde std plus uit 89.
Vraagje:
Bestaan er Fender USA strat's 62 relic die NIET van custom shop zijn?
En ook niet die vintage's.
Ik dacht van wel, maar ik zie ze niet staan op de site van fender zelf..
Zo ja, iemand enig idee waar ze die nog verkopen?
Tot zover mij bekend, zijn alle 'USA relic strats en teles' gemaakt in de Custom Shop, al worden ze wel in series geproduceerd. De Custom Shop is wat dat betreft allang niet meer zo exclusief als toen Fender ermee begon.
En dan heb je tegenwoordig nog de 'road worn-series'(? klopt dat? ?), maar die gitaren worden meen ik in Mexico geproduceerd.
Mooie gitaar en strap! en een sfeervolle foto Riky!
Nu je d'r om vraagt :D: Ik vind dat wit iets te wit denk ik, maar dat komt volgens mij omdat ie iets overbelicht is, mooie maple toets, lelijk zwart element.
Zo daar kun je het mee doen. ;)
Als jij d'r maar blij mee bent toch?
ik heb er geen verstand van.maar volgens mij is het een american standaard uit 1989.van de snaar geleider weet ik helemaal niets.tis een fijne gitaar he....
de brug pickup is wat anders....dit is de zwaarst klinkende gitaar die ik gehad heb(50+)en toch echt strat.