Oke vraag 1:
Erg goed, moest diep in de buidel tasten en is eigenlijk me laatste grote aankoop geweest. Ik heb hiervoor een Memory Man Deluxe gebruikt. Die vond ik erg fijn maar de mogelijkheden werden voor mij wat standaard, nog steeds een fijn ding maar vergeleken met de mf-104m haalt de mf-104m de MM in. In mogelijkheden kan hij hetzelfde maar helderder of gewoon beter. Wel vind ik het soms moeilijk met instellen dat je precies hetzelfde geluid als voorheen had. Als je steeds hetzelfde wilt moet je dus wel even nadenken of dit pedaal geschikt is. Daarnaast is het echter wel irritant dat de long functie wat modderig klinkt vergeleken met de short functie, beetje afwisselen dus.
Vraag 2:
De line6 gebruik ik voornamelijk voor apart delay's die met analoog gewoon niet mooi te doen zijn. Of ik gebruik ze beide tegelijk gesplitst over 2 versterkers, waarin de moog naar 1 versterker gaat met lange delays met weinig feedback en de line 6 met korte delays met veel feedback naar de andere versterker gaat. Als ik op 1 versterker speel gebruik ik ze nooit over elkaar, dat wordt een rommeltje naar mijn mening.