waarschijn heeft hij dat zelf gedaan want hij zegt: uit hendrixproject, het is niet te ver weg, en alssie niet klinkt, of niet lekker speelt, kan ik hem gewoon laten staan, en ik vind het het proberen waard
Printable View
Okay, net met hem gebeld, was de 7de(!) beller al vandaag voor de strat
Hij wil er echt 400 euro voor, maar deze man lijkt me echt aardig, weet veel over zn spul, helemaal gek van gitaren, maar is gestopt met zn hendrix project(band) dus niet meer nodig, hij is iemand van, alssie een albert king band heeft, speeltie flying v, Guns n Roses, Les paul, AC/DC, SG etc.
kwam heel aardig over, maar nu twijfel ik wel, zou die andere gitaar, mocht ik die erbij kopen, wat kunnen opleveren? zo ja, hoeveel, 50 euro? 80 misschien?
http://link.marktplaats.nl/272976230
heeft iemand wat meer info over deze?
made in japan dat is of heel fijn of heel slecht.
met een blot on neck
alvast bedankt
snap ik maar als iemand er al wat info over heeft zou wel fijn zijn.
waarschijnlijk een fuji gen product, heb veel morrisen e.d gezien met die inleg op de kop, heeft zo te zien nephumbuckers en helaas nephumbuckers zitten meestal in een multiplex gitaar.
kan best prima spelen maar 200 euro vind ik een dikke prijs voor een multiplex cheapo waar men vroeger met bogen omheen líep, net zoals nu bij stagg.
kan natuurlijk ook nog een solid zijn maar ik vrees van niet.
Maxons zijn toch gewone hb's
Die nepdingen ben ik ook wel tegen gekomen in cheapo les pauls en es modellen.
Zijn normale sc's in een humbucker kapje en deze lijken er zeker wel op.
Ik kan van de fotos niet zien of het een bolt on is.
Vraag de verkoper een om foto's van de achterkant en een foto van in de control cavity?
deze Les paul is inderdaad een Fuji product, is te zien aan de inlay op de headstock.
Ik heb een paar maanden geleden de eigenaar gebeld voor deze Les Paul en het is een bold-on
Dit is waarschijnlijk een "warenhuis" exemplaar geweest en deze zijn over het algemeen uitgerust met een triplex body en singel coils.
De tuners van deze gitaren zijn vaak na al die jaren vrij brak en raadzaam is om ze te vervangen, voor oliebad exemplaren.
Mocht je gaan kijken naar de gitaar, opletten op de brug, deze Jappen hadden plastic zadeltjes en die willen wel eens helemaal uitgesleten zijn.
De juiste maat zadels zijn moeilijk te krijgen en vaak moet je nieuwe zadels pas veilen.
In de gevallen dat ik Fuji gitaren had, paste een nieuwe Japanse Gotoh wel goed, maar is ook weer een investering van rond de E 40,00
De nep humbuckers geven best wel een goed geluid hoor, geen humbucker sound, maar wel een soort van P90 geluid.
Op de beurs in Veenendaal stond een soortgelijke en die mocht weg voor
E 130,00 (was niet deze overigens) en de prijs was nog verder bespreekbaar.
Ik vind de prijs ook te hoog, als die in goede conditie is is E 130,00 a E 140,00 een schappelijk bedrag.
Voor E 200,00 is er wel wat beters te koop