en nog met de fenderstyle gitaren
http://i9.photobucket.com/albums/a61...o/100_0500.jpg
Printable View
en nog met de fenderstyle gitaren
http://i9.photobucket.com/albums/a61...o/100_0500.jpg
Het blijft een hoop hoor:seriousf:
Verbaas ik me ook over. Wat een geld daar in gepropt is. Zelf zou ik niet weten wat ik met zoveel gitaren zou moeten, al zit ik nu al wel op 15 pedalen en dat moeten er toch minstens twee keer zoveel worden.
tja, ik weet 't wel ;) Ik zou gek worden van 15 pedalen, maar 15 gitaren is geen probleem. 30 trouwens ook niet, ghehe. Ik spaar gewoon les pauls. ik vind 't de mooiste gitaar. maar goed, ze zijn ook allemaal anders....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
qua kleur :seriousf: qua specs zijn ze allemaal (op de koa) nagenoeg gelijk. maar in tone zijn ze allemaal weer anders.
Hoe groot zijn de verschillen dan eigenlijk? Ik heb zelf alleen zo'n twintig keer op een custom gespeeld. Niet mijn ding, maar toch leuk om eens op zo'n dure te spelen. Vond het erg bonkerig en lomp klinken. Ik moet zeggen, ik speel op een Fender Jaguar. De meest iel klinkende gitaar die er bestaat. Verder speel ik over een Twin Reverb, misschien niet echt de meest briljante combi met een LP.
behoorlijk, in mijn oren. maar goed, het 'bonkige' hebben ze inderdaad. ze brullen, donderen, schreeuwen en janken (op z'n tijd) maar totaal niet zoals een gretsch, tele of strat dat kan/doet. het is veel dikker, het heeft veel meer laag. maar mijn koa-lp is anders. die ligt qua geluid dichter bij de flying V/sg dan de les paul. ook niet verkeerd, maar tis effe anders.Citaat:
de quilt echter, klinkt weer heel erg als een stratje (vanwege de pure singlecoils), maar de flametop klinkt echt als n LP, ondanks de trem.
maar goed, er komen er nog een stuk of 3 in huis, ik vermaak me dus wel :D (cherryburst met floyd, als ik de floyd niet verkocht krijg, een tobaccoburst ala de jan akkerman LP en een witte custom).
Hey Orpheo hoe zit het nou eigenlijk met die wijnrode LP?
Ik heb zelf een wijnrode LP standard, vind ik de mooiste kleur imo.
Maar wat is het nou precies voor een type, een standard?
Ik zie dat ie een binding rond de body heeft en gouden hardware maar rond de toets lijkt het of ie dat niet heeft toch?
toch jammer van die tele daar zo kaal te zien staan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
vind ik denk ik de mooiste van de hele goep.
alleen , wat staat er voor inleg op.
nog meer doodshoofden?
Pedalen kun je tenminste nog tegelijkertijd gebruiken... ik heb aan drie gitaren echt meer dan genoeg. Gebruik er live maar 2Citaat:
Ja dat is waar ja. Je kunt er altijd leuke combinaties mee maken en zo weer tot vette sounds komen. Meerdere gitaren zijn vooral leuk als je weinig pedalen gebruikt denk ik. Veel pedalen die ik zelf heb slopen veel van het karakter weg. Ik wil er dan ook zelf maar drie, hoogstens vijf.