He Ibanez666, gold die test ook voor pluggen? Hoorde je echt het verschil tussen de ene nickelgecoate plug en de andere?
Printable View
He Ibanez666, gold die test ook voor pluggen? Hoorde je echt het verschil tussen de ene nickelgecoate plug en de andere?
geldt voor pluggen en kabels, ze hebben alles getest. Het maakt wel degelijk uit, alleen niet bij goud dus of geen goud dus. Net als bij je gewone radio/versterker, maakt het ook niets uit. En als je het niet kunt horen met je oren, wat is de meerwaarde dan? Misschien het idee op zich, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
het is niet zozeer tonesuck, denk ik, maar gewoon gebruikte pluggen qua degelijkheid, dus dan is er geen goede verbinding en verlies je dus niet alleen 'toon', maar ook 'geluid op zichzelf'..
dat goud beter klinkt als de rest is niet waar, het kan een meer betrouwbare verbinding zijn, qua geleiding, als alles (dus ook de input) goud zou zijn, maar dan is 't nog giswerk..
kijk maar naar Lavacable's site, of een willekeurige kabel site (Planet Waves daargelaten), ze gebruiken vrijwel allemaal Neutrik of Switchcraft, omdat ze zo stevig zijn, duurzaam en dus ook 'duurzaam geluid' blijven geven..
Slecht soldeerwerk met goede pluggen kan in veel gevallen dus wel 'slecht' klinken, maar zal meer geluid geven dan slecht soldeerwerk met b*ggerpluggen..
en het ziet gewoon best wel stoer uit..
Mooie koffers staan er tussen hier :satisfie:
Even kleine update van de mijne er maar doorheen
Hij is ondertussen wat gehavend ex bassisten die je koffer laten vallen dus tegen het verder barasten zit er mooi ductape omheen dus dat zit wel vast :dontgeti:
http://xs320.xs.to/xs320/07410/koffer2.JPG
Bovenste rij: Boston Tuner, Boss Superoverdrive, Boss Noissepressor, Crybaby Classic Wah
Onderste rij: Boss DD-3 Delay, GLX Flanger, GLX Super Chorus, Footswitch amp
dat is wel een vette tuner voor zo weinig geld he? k heb m ook.
hoe bevalt die dd3? ik heb nu een H2o, maar wil ook de wat digitalere kant op met m'n delay.
De h2o delay is digitaal, de chorus van de h2o is analoog.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheetoria
weetik, het gaat me om de "sound". kijk, een echo is een echo, een delay kan je desnoods specefiek één keer laten delayen, op hetzelfde volume als het originele signaal. en da's een beetje wak "erbij" zoek.
Ja relaxe tuner.Citaat:
DD-3 bevalt tot nu toe echt goed maar heb hem pas een dikke week dus nog niet zo heel veel getest.
Kan dat met de h2o niet als je de feedback helemaal dichtdraait? Ik heb de h2o zelf ook gehad en volgens mij kan dat gewoon.Citaat:
kan wel, maar ik wil die delay ook nog voor andere dingen gebruiken, en om dan iedere keer weer te moeten testen offie t met die instellingen nou net wel of net niet doet, zit ik niet op te wachten.