Die kleine schakelaar lijkt mij op presets te switchesn op de DD20. Het rechterpedaal van de DD20 gebruik je dan voor taptempo. Toch?
Printable View
Die kleine schakelaar lijkt mij op presets te switchesn op de DD20. Het rechterpedaal van de DD20 gebruik je dan voor taptempo. Toch?
Kan idd zo maar ik doe het andersom: tap tempo met de kleine en presets met de grote. Mss geen slecht idee om het 'ns andersom te proberen...
De looper rechtsboven is een feedback loop. De rechtse switch is een gewone TB loop waar de Arion SPH1, de Dano Chili Dog en de Dano Black Coffee inzitten. De linkse switch is de feedback switch die de loop in feedback mode schakelt. De mini-toggle dient om het volumeknopje ernaast in of uit de loop te halen. Dat is vooral handig voor feedbackloops zonder fuzz/distortion omdat die qua volume onhandelbaar kunnen worden, maar sinds de komst van de Black Coffee wat overbodig. De groene chickenhead regelt de hoeveelheid feedback.
EDIT: en het is inderdaad een Showmaster 48 met een extra triplex onderplaat van enkele milimeters. Het verhoogje is wat dikke (9mm) en daar komt de stof nog bij natuurlijk.
heb je een schemaatje van je feedback looper? vind het wel een geinig idee om eens te proberen.
Misschien moet ik ook maar eens een showmaster 48 aanschaffen, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik elke keer met de auto naar de oefenruimte kan :)
Schemaatjes vind je overal denk ik, ik heb 'm niet zelf gebouwd maar up_guitarman van dit forum heeft het voor me gedaan. Misschien hem 'ns PMen...?
Bedankt voor de info. Zal even zoeken, of pm-en
hier is mijn dan,srry voor klotefoto:
http://i22.tinypic.com/ohqycg.jpg
zakk wylde crybaby>boss sd1>mxr zakk wylde overdrive>digitech death metal>boss fv100 volume pedal
that's it :satisfie:
zo te zien is alles aangesloten. Wat een tonsuck..
... ik denk dat de tone de amp niet bereikt....
Hij moet maar eens een storinkje hebben, en alles gaan uitzoeken en elke kabeltje apart proberen.
een vriend van me heeft op de HTS allerlei tests gedaan in het verleden. De ene kabel of plug kan wel beter zijn dan de ander (qua ruis en tonesuck). Dit is ook hoorbaar voor het menselijk oor. Goud of gewoon metaal maakt nauwelijks verschil. Dit is niet hoorbaar met het oor, maar alleen met meet apparatuur.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje