Alle heeft in dezen ook te maken met alle kleding & accessoires die zij op en neer sleepten.
Niet alle waar die maar uit China komt.
Niettemin... vraag mezelf wel af hoe het zit met bv nep Fenders..
Printable View
Alle heeft in dezen ook te maken met alle kleding & accessoires die zij op en neer sleepten.
Niet alle waar die maar uit China komt.
Niettemin... vraag mezelf wel af hoe het zit met bv nep Fenders..
Heb jaren niet gegast, maar de laatste tijd overvalt me regelmatig het gevoel dat ik een telecaster moet. Gelukkig staat er tegenover dat ik geen zin heb om er teveel geld aan uit te geven. Het is een plank met snaren, dus meer dan 500 euro zou dat niet moeten kosten, indachtig de discussie hiervoor.
Lastig, ik heb dat ook.
Tot nu toe kan ik het gelukkig nog steeds van me af zetten door 1x per week in een hoek van de kamer te gaan staan en heel hard te schreeuwen, onderwijl mijn hoofd tegen de muur bonkend, mezelf wijs makend dat telecasters lelijke onhandige rotgitaren zijn.
Zou ik er niet voorover hebben mezelf te verwonden voor een Ikea tafel met snaren😂
Voor een Gibson les Paul of een strat uit 1959 met rosewood toets zou ik dat wel doen😁
Herkenbaar. Heb vrijdag weer even op een tele gespeeld (Maybach Telemann) en dat maakt het niet minder.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Den Telecaster is de spijkerbroek van je klerenkast.
Ik ben nog altijd wat strat gassig.
Staat een leuke Greco op MP, maar daar klopt e.e.a niet aan voor mijn gevoel.
Staat ook een leuke '75'er Fender met ash body op MP.
Ook voorzichtig gassig voor.