offtopic: halleluja, zeg dat wel, en dan alemaal van die mooie gitaartjes der ook nog bij :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
Printable View
offtopic: halleluja, zeg dat wel, en dan alemaal van die mooie gitaartjes der ook nog bij :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
kost je zeker elke keer weer een halve dag......zo`n fotoshoot?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ja, het is een klereklus om ze netjes neer te leggen...
@ lex: die heeft inderdaad ooit in de hens gestaan :)
explain; "netjes"? :P
Speciale collectie heb je, goede smaak. Wat is dat voor holle Epiphone? Wat een rare body. Heb je een betere foto?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay75
ze dusdanig neerleggen, dat ze op de vloer passen en er iets van te zien is :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
ze liggen er ook in eerste opzichte bij als of ze geschept zijn door een windhoos.Citaat:
maar ik zie het eerder voor me dat je daar op je knietjes met zweetpareltjes op je voorhoofd in de domino d-daypositie zit,bang dat er ergens een putje of pit in komt.
gaaf, vandaar die gouden glitter finish ook he?Citaat:
Orf is niet bang voor een putje of pitje meer of minder hoor:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
jep, dat klopt :) de back heeft een 'halve' refin gekregen. een deel van het oude zwart is gebleven, en daar is verder een nieuwe clearcoat overheen gegaan, maar dan glitter clearcoat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
@ orreltak: tja, een ander keertje leg ik ze welliht wat mooier uit enzo, ik heb hier thuis niet veel ruimte. Jou walnut top LP was trouwens de inspiratie voor mijn meest recente LP :)