hmmm wat moet je er dan mee???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Printable View
hmmm wat moet je er dan mee???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Ik heb mijn bordje gewijzigd, de Behringen X-Vamp die ik had heb ik er eerst tussenuit gehaald. Vervolgens klonk mijn gitaargeluid zoveel lekkerder dat ik hem verkocht heb en een losse tuner heb aangeschaft, zodat ik voornamelijk Danelectro pedalen heb (ben ik ook erg tevreden over). De AM100 is met mijn acoustische gitaren ook wel een fijn pedaal.
http://www.vanommen.net/image/pedalboard.jpg
Bijna zover... de pedalen zijn af... nu het pedalboard nog...
http://img530.imageshack.us/img530/7...4541qc8.th.jpg
van links naar rechts...
Delay, delay, phaser, chorus, tremolo, lazy sprocket, armstrong twin
large beaver, shreder, mighty mouse, 250+, screamer, triboost, filter
erg leuk om te doen!
strak nocki! Ziet er prima uit! Mooi strak plankje eronder en je bent klaar! Toch als ik het zo bekijk, zit die dc jack daar niet heel praktisch. Ik zou je wah ook even een custom paint shop geven ;)
Tja. wat stroom voorziening betreft denk ik dat ik aan de kopse kant straks gewoon een gaatje boor en direct een kabeltje vanuit het binnenste van het pedaal naar buiten doe en alles met kroonsteentjes netjes aan elkaar. een paar pedaaltjes zullen waarschijnlijk van het bod verdwijnen omdat ik er niet helemaal happy mee ben. dat zijn er waarschijnlijk een stuk of 2 a 3. misschien blijven ze wel eerst maar uitproberen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
De wah zal waarschijnlijk in het wit gespoten aan worden. maar eerst even kijken of tie bevalt. ik ben nogal picky kwa wah's...
maar een witte wah heeft zeker wel klasse!
dat zit ik in dat ene lijntje ook al de hele tijd te verkondigen!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
maar goed, we kunnen niet genoeg witte wah's hebben denk ik!
Erg mooi afgewerkt!Citaat:
Geweldig om een pedalboard die je 100% zelf hebt gemaakt! Ook gruwelijk strak in al die identieke behuizingen en witte kleur! :cooler:
Alleen vind ik het persoonlijk iets te veel pedaaltjes... :D
en kabeltjes mag ik hopen; de witte of misschien wel 'funky-witte' George L's..!Citaat:
...!
tenminste, true bypass is in dit geval meer dan 'true cable hardware bypass' hoop ik, ben benieuwd hoe het klinkt..
wel veel pedalen zo, kan zonder buffer (die zat in je wah, of niet?) wel interessant worden..
gewoon testen, buffer aan't eind is zo gemaakt/gehaald... maar nu MOET je wel audioclips posten hoor!
Hihi... Dat ben ik inderdaad verplicht! als ik eruit ben wat er blijft en gaat en het geheel is helemaal naar mn wensen ingesteld zal ik daar de tijd voor nemen... iedereen bedankt!