27 maart in Vroomshoop of all places.
Misschien kom ik wel even kijken.
Leuke muziek, Maze.
Trouwens op de bandsite zie ik 2 Les Pauls volgens mij bij 2 gitaristen maar in jouw sig staat geen LP >>> verklaar je nader a.u.b.
Printable View
bedankt, bedankt!
Idd een zeer stevige sound; over het algemeen speel ik op Fenders + mn amps.. en hij Gibson + zijn amps. Icm met 2 flinke pedalenkisten hebben we echt een toffe aantal sounds tot onze beschikking.
En Vroomshoop; geeeen idee waar het ligt. Voor ons limburgers is hetook een beetje uit de richting, maar ach!
En goed opgelet! Ik weet nie welke foto je bedoelt; mara waarschijnlijk is het een hele oude foto van mij met mijn Epi Les Paul. Die is jaren geleden verkocht en inmiddels speel in 9/10 keer op mijn Fender Telecaster Baja en als 2e gitaar óf een Fender strat, of jazzmaster.. in uiterste gevallen neem ik wel eens mijn gibson lp studio mee, maar ivm klankverschillen met de andere gitarist liever nie..
Ik bedoel denk ik deze foto:
http://bandmaze.com/images/content/nick.gif
Waarom zet je die Studio dan niet tussen je gitaren in je sig?
Vroomshoop ligt bij Almelo maar dan wat meer de "rimboe" in.
Wel een "rockers playground". Dark Wizard komt er o.a. vandaan dacht ik.
Ik heb er nog een demootje van uit begin jaren 80. :)
http://www.hollandheavymetal.nl/darkwizard.html
Hey ette muziek en misscien kom ik nog wel ff kijke nin Vroomshoop, woon er vlak in de buurt.
Die hebben we ook nog nooit voorbij zien kopen.
Ziet er netjes uit hoor. Doet me verder vrij weinig.
Waarschijnlijk ben ik een zeikerd, maar ik vind de vormgeving van die mesa's echt niet bij de cab's passen. Maar de sound zal wel geweldig zijn.
Groetjes,
Jeroen
4 Bogners.... 2 Mesa's... 'n JCM 800 en een Cornford. Ik vind het magertjes. We want more!! Koop er op z'n minst nog ff een Valvestate bij ofzo, dit kan écht niet. Schandalig! Troep is het! Waardeloze troep!
Rock oan!
Ieme, wat gebruik je ervan als je in een gemiddelde kroeg moet spelen?
En op een groter podium waar je in principe alles neer zou kunnen zetten?
Welke stijl muziek speel je het meest als je de Mesa's gebruikt?
Gebruik je die ook wel 's "stereo"?
Ik vind het er wel tof uitzien hoor, Bogner met Mesa. Staat prima. :D
Wat mij opvalt bij Ieme:
* Mooi en duur
* Zoveel hetzelfde gerief
* Geen enkele head met een degelijke clean
MS
Ok, volledig terecht dan :)
MS
Euh...
Clean Bogner Uberschall is OK.
Clean Marshall JVM is OK
Clean Fender Twin Amp is zeer OK? :)
Een amp zonder degelijke clean komt er zowiezo niet in bij me.
MS
Ieme heeft gewoon goede smaak, kan je van sommige mensen hier niet zeggen.
Een Uberschall, wie wil dat nou?
:sneaky:
http://users.telenet.be/Cool-cat/Fil...DSC01277_8.jpg
Weer zo'n high quality gsm foto. Ben het fototoestel weer kwijt...
Nice try :D Hij ligt bij m'n pa ergens hoor.
Ik vind het echt een leuke versterker, gaat natuurlijk extreem luid. Daar zijn ze gekend voor. Ik weet niet in hoeverre hij standaard is, Hij heeft een hele rebuild gehad langs binnen, alles ziet er echt vrij nieuw uit langs binnen, dus daaruit leid ik dat af tenminste. Ik gebruik de Harley Benton, dat zijn Celestion Vintage 30 speakers. Klinken wel leuk, zeker voor de prijs. Ik hou vooral van die london city omwille van de manier waarop hij op pedaaltjes reageert, ik heb nogal een vrij grote collectie van selfmade pedaaltjes. Momenteel speel ik zelfs gewoon clean, met een gemod boss os-2 pedaaltje en een strat. Klinkt zoals ik het wil, als de lc op volume 5 gaat heb ik de indruk dat er een beetje een "vuil randje" aan het geluid komt. Uiteraard geen aanrader voor op een slaapkamer 8-) .
mooi setje man! wel een beetje klein voor jou, of niet dan? ;)