Hij past net niet in de toiletbak.
Printable View
Hij past net niet in de toiletbak.
:)
Kansloos Jurjan, en bovendien niet toegestaan...
Ah, de man waar ik contact mee gehad heb. Ik blijf er bij, die JMP is, gezien de huidige markt, te duur. Sorry Jurjan.:)
Maar Brum, dit is geen 2203 he, is wel een ander beestje hoor.
Ik weet het en deze zie je ook wat minder, maar ik ben 'm desondanks wel al tegen gekomen en niet voor die prijs. Neemt niet weg dat het z'n goed recht is dat hij dat de versterker wel waard vindt natuurlijk, daar zal ik ook absoluut niet moeilijk over doen. De realiteit is alleen wel dat je ze voor goedkoper ziet gaan. Spijtig voor hem ook, want wellicht is ie het op zich ook wel waard, alleen de markt bepaalt de prijs, tenzij je niet wilt verkopen.
Niet toegestaan? Ok, stoute ik :D
Brum, ik ben serieus nog nooit een JMP 1959 (100 watt) tegengekomen voor 800/900 euro. De markt is momenteel wat minder gunstig voor verkopers, dat klopt. Er stond een 2203 te koop voor 1000 weet ik. Er staat een 50 watter te koop voor 850 euro op 2ehands.nl. Ebay UK/DE ... ik vind ze niet voor minder. Neemt niet weg dat ik hoop dat je 1tje op de kop kunt tikken voor een mooi prijsje!
Hangt ervan af hoe origineel hij nog is en welke staat maar ik vind dit wel een 'koopje' voor een blackface Bandmaster setje...
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...taarversterker