My God Blackadder, have you been living in a cave ???
Ik meen dat general Melchett dat uitriep toen Blackadder nog niet bleek te weten dat de Russische revolutie was uitgebroken.
Printable View
Ja, het was me al opgevallen dat je wel vaker een topic opende met een Guttlin zelfbouw. :) "Die moet wel een grote fan zijn van dat merk" ;)
Maar ik moet zeggen, dat je erg mooie gitaren maakt. Vreemd genoeg vind ik het ontwerp niet echt wat, maar toch zijn het mooie gitaren. :dontgeti:
Volgens mij wist Blackadder nog niet dat de Amerikanen zich in de oorlog hadden gemengd, inclusief een grote verzameling Charlie Chaplin films.... :D
Maar, dat terzijde ... : Barno, ik heb genoten van het filmpje :ok: Zie ik jou ook eens in levende lijve :D
Dat zal het zeker zijn geweest :ok:
Deze wel 'ns gezien? Laatst helemaal zelf op youtube gevonden :supercool:
Ik hoop dat Barno het me niet kwalijk neemt :makeup: zelf ben ik onder de indruk.
pfff not one of my finest moments, youtube 's a bitch, wist niet eens dat dat erop stond
Ach joh, ik vind dat hartstikke cool gespeeld. Uitstekende promo voor je gitaren en je band; voor mij toch wel. Als Blues Lee ooit speelt in de buurt van waar ik ben, kom ik zeker kijken!