- Gong
- Pink Floyd (Syd Barrett periode)
- Hattfield and the North
- Free
- Creedence Clearwater Revival
Printable View
- Gong
- Pink Floyd (Syd Barrett periode)
- Hattfield and the North
- Free
- Creedence Clearwater Revival
De bands die bij mij het meest gedraaid worden:
- Machine Head
- Stone Sour
- KoRn
- Fear Factory
- Heaven & Hell
Dat doet me goed... :D Wacht nog steeds vol ongeduld tot ze in de buurt een solo-concert geven... :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
Op zich wel een opmerkelijke keuze om voor Heaven & Hell te gaan. Hoewel RJD m.i. een betere zanger is, luister ik liever naar een van de vroege "met Ozzy"-albums dan eentje met Dio. Ik mis het zompige doomgeluid bij die albums. Ach ja, je mag de ene Sabbath niet met de andere vergelijken denk ik.
Dio's Sabbath vind ik juist veel beter. Niet alleen om zijn geweldige stem, maar de nummers vind ik ook veel beter. Heaven And Hell en Mob Rules zijn één van mijn all-time favorite albums...
Overigens vind ik Ozzy's solo dingen ook beter dan die metal-Sabbath vanaf de mid-jaren 70. Dus het is voor iedereen beter geworden! :D
Dat ik dit topic nog niet gezien had...
- Arcade Fire
- Muse
- Fu Manchu
- Queens of the Stone Age
- Nine Inch Nails
En inwisselbaar:
- Radiohead
- White Stripes
Sabbath tót mid-jaren 70 vind ik weer beter. Daarna is het inderdaad ontzettend achteruit gegaan, tot H&H.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Hier nog 1. Ze zijn druk bezig met hun nieuwe studioalbum. Geen idee wanneer het gaat uitkomen, maar die wordt wel het wachten waard.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Ik ben meer fan van Sabbath met Dio, dan van Sabbath met Ozzy. Ik heb gewoon een sterke voorkeur voor de stem van Dio.
Die voorkeur heb ik van mijn moeder overgenomen. Zij is al jaren een Sabbath fan, maar neigt ook meer richting de Dio jaren.
- Death in June
- Behemoth
- Death
- Vader
- Slayer.
Op het moment. :rockon:
http://www.last.fm/user/68212189
Voor de rest ;)
In no particular order:
-Metallica
-Dream Theater
-Trivium