Nu al??? No shit..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Printable View
Nu al??? No shit..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Kan je eigenlijk wel een beetje slapen op camping B (moet toch gebeuren he)ivm met herrie etc?
slapen doe je maandag maarCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
Vanacht om 0:00 richting Landgraaf.... wat een idioten zijn we toch ook allemaal.
Wat n service! Ik kom thuis van werk en mn hele tas is volgepakt, te vol... Heb eerst maar de helft van alle kleren eruit gehaald. Zatten gvd 5 broeken en 5 t-shirts in! :stop: Ik ga potverdikke maar 3 dagen weg... Mn kaartje lag ook al klaar op een stapeltje kleren wat denk ik ook nog es bedoeld was om morgen aan te trekken..
Hm.. Nee ff serieus nu, als ik oververmoeid raak krijg ik vaak erge buikpijn of een andere kwaal. (geen idee wat dat is) Zou een beetje zonde zijn als ik de helft van het festival mis door zoiets.. Dus ik stel mijn vraag even opnieuw, kan je op camping B wel slapen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Nee... Ga er maar niet vanuit, als je wilt slapen moet je op camping C zijn
Fuck over 6 en een half uur alweer opstaan!
Ga je zo vroeg joh? Ik pak morgen om 13:08 de trein. Ik kom dan ook alleen voor Metallica :cooler:
Hoe lang voordat metallica speelt adviseren jullie mij aanwezig te zijn bij het podium?
ik zal jullie vast niet herkennen op pinkpo maare in ieder geval vee lplezier. enne anders tot ziens.