Gave collectie, kan ik me erg goed in vinden.
En wat een mooie acoustische gitaar ;)
Printable View
Gave collectie, kan ik me erg goed in vinden.
En wat een mooie acoustische gitaar ;)
Bedankt Lex! Qua gitaren ben ik nu wel een beetje klaar, meer heb ik niet nodig. Een Danelectro DC '59 lijkt me wel leuk, maar of die nou een maingitaar wordt... nee denk het niet. Nu nog maar eens mijn Sound City halfstack zien te verkopen en dan zo'n H&K halen! En dan hoop ik eindelijk...of dat lukt is een tweede...het GAS virus onder controle te hebben :).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Trouwens, heb jij misschien een fototje of voorbeeld hoe jij je Tanglewood staand gebruikt? Ik snapte dat niet helemaal...
cool, ik ben ook wel zo ongeveer klaar op dit moment, hoewel ik eigenlijk nog wel een lp met p90's wil en een sunburst/witte strat met maple hals.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
Hoe ik mijn tanglewood live gebruik? Aan de endpin maak ik de strap vast. Aan de andere kant van de strap bevestig ik een touwtje en knoop dat om de kop heen, net na de topkam. Hier, zoals in dit plaatje (dit ben ik niet hoor, ik ben kleiner, jonger en veel knapper ;) )
http://i172.photobucket.com/albums/w...Campbell01.jpg
Je kan hiet wel redelijk zien dat zijn strap richting kop gaat.
zeg, vertel es wat meer over die Richwood bas. :satisfie: Hoe bevalt-ie etc?Citaat:
Lex, goede tip!!! Super, bedankt!
Haha, foutje, het is een Farida! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
Hij bevalt heel goed! Hij was goedkoop (nieuw 125 euro) en heeft niet zo'n normale Precision 'boomstamhals', maar die van een Jazzbass. Materialen zijn niet verkeerd (volgens mij gewoon een body van essen, het is geen goedkopie spul), hij ontstemt nauwelijks en speelt en klinkt heel lekker :)
Ik ben net begonnen met bassen (en doe het eigenlijk veel te weinig, qua gitaar ook...) en deze Farida is gewoon een leuk startersdingetje!
Mooie goldtop!! hoe kom je daar aan als ik vragen mag:)?Citaat:
Hey,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
Ik ben daar aan gekomen via een Zwitserse verkoper van Japanse gitaren op Ebay (zoek maar eens zou ik zeggen ;)). Hij heeft altijd een aantal Edwards gitaren te koop, maar niet een Goldtop met humbuckers dus heb ik hem gevraagd of hij daar aan kon komen. ''Wacht maar'' zei hij en een maandje later had ik hem :)
De man staat ook in mijn favoriete verkopers, leuk dat ik een echte ervaring met hem lees. Hoe was het contact, ik kick ook op een Goldtop met HBs!Citaat:
Nou... héél goed moet ik zeggen. Ik heb alles via mail afgehandeld, hij antwoordde altijd binnen een dag, het ging allemaal netjes en snel... hij heeft zo nu en dan zo goed als nieuwe tweedehandse gitaren staan, Edwards/Orville/Tokai voor 500 euro en dat is echt niet duur...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
ok mijn collectie.
De kamer is te klein eigenlijk om het allemaal op de foto te zetten.
(kan niet ver genoeg weglopen)
Op de foto staan:
Fender USA PLUS
fender Strat 1973
Gibson Classic
Fender Tele USA
http://i73.photobucket.com/albums/i2...lectie0226.jpg