Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
je zoekt een goede fuzz, maar wat voor?
Een big muff achtige, een octafuzz achtige, een fuzzface achtige?
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
je zoekt een goede fuzz, maar wat voor?
Een big muff achtige, een octafuzz achtige, een fuzzface achtige?
Daar ben ik dus nog niet helemaal achter. Ik heb dus een big muff gehad, maar vond ik toch iets te lawaaiierig, en iets te dik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Dus ik denk dat ik dan uitkom bij een fuzz face achtige Fuzz.
Hey, ik heb het wel vaker gezien, maar op de vorige foto weer.
Zo'n kastje waar je je kabelboom op aansluit en dat je ze dan weer doorlust naar de pedalen.Waar haal ik die?
Ook zoek ik nog een bypass looper voor mijn rat (is zeer moeilijk te bedienen door de hoogte van het pedaal en op aanraden van medeforumleden doe ik m via een soort bypass-schakelaar)
Waar vind ik die en hoe werkt dat precies
Of is er iemand op het forum die zelf handig is met electronica en dat tegen betaling kan maken(wel ruisvrij dan natuurlijk :-) )
bvd
PS heb ook eens een vraag gesteld over je wireless wel of niet op je board, maar nooit echt reactie op gehad.
Ik twijfel nl ivm evt vocht/vuil op de zender.
Iemand daar nog tips over , het scheel me nl een kabel (ik heb nl een kabel met aan beide kanten 3 jacks die ik gebruik voor de effectsloop en 1 voor het de output naar de versterker)
geen wireless gebruiken?
voor de rest kan je zelf een patchbakje en tb loop wel maken!
gewooneven googelen
Hahaha, ja das idd het simpelste.
Maar ben inmiddels behoorlijk gewend aan de bewegingsruimte en dat ik geen vermogen aan kabels meer hoef halen.
Ik heb die dingen altijd direct in "krul"zitten zeg maar en dan is het wachten op de kabelbreuk.
Zelf maken? ik ben absoluut niet electrotechnisch aangelegd.
Kijk een motorblok redt ik me mee, mar zoiets??
als je kan solderen, zit je goed
Welke Patchbox Gebruik jij?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Kijk er zijn dus meer mensen geinteresseerd..
HAHA
PS moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een soldeerbout in de handen heb gehad ;-)
Ik heb mijn patchbox laten maken door Dirk_Hendrik van dit forum. Als hij het niet te druk heeft, zou je hem eens kunnen vragen...
Okej maar bestaat er ook zoiets kant en klaar?