haha je blijft lekker bezig:) houdt je van de straat zullen we maar zeggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
(ps spam ik heb nog een sd9 over;)
Printable View
haha je blijft lekker bezig:) houdt je van de straat zullen we maar zeggen.Citaat:
(ps spam ik heb nog een sd9 over;)
nee sorry
qua drive pedalen heb ik meer dan genoeg
(3x fuzz, 2x tubescreamer achtige pedalen en mijn amp)
Welke fuzz pedalen heb je als ik vragen mag? Zal vast ergens in dit topic staan, maar ik ben zo lui... :satisfie:Citaat:
octafuzz (byoc)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
fuzzface (zelfbouw, de mcfuzz)
baja big muff (zit in mijn frequency analyzer)
Weet iemand waar je deze jacks kunt krijgen in goede kwaliteit?
Ik heb ze nu van de conrad maar die kwaliteit is niet bijzonder.
En zijn ze ook in het goud te krijgen?
http://www.order.conrad.com/m/7000_7..._00_FB.EPS.jpg
http://www.newtone-online.nl/catalog...products_id=65
Goud weet ik niet.
Als het puur om de kwaliteit gaat, dan zou ik persoonlijk eerder voor haakse George L pluggen gaan. Zelfs ik kan ze in elkaar zetten en dat zegt wat. Maar wel een behoorlijk dure optie...
Ik heb van de week een stuk of 10 van die newtone dingen ontvangen. Nog niet geprobeerd, maar ze lijken me allersinds goed voor een pedalboard. Zou er geen gitaarsnoer van maken, want het snoer heeft verder weinig 'steun' aan de plug, zoals bijvoorbeeld bij neutrik. Maar het is een hele mooie compacte plug.
wil je ze vanwege plaatsgebrek? anders zijn planet waves, George L's, of 'gewoon' neutrik of switchcraft misschien wel beter als plug; qua stevigheid en qua geluid..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitargeek3
Kan iemand me nu eens uitleggen wat de plug uitmaakt voor het geluid? Wezenlijk?! Zo'n ding is gewoon van metaal, met een mooie nickel laag (dacht ik).
Dat je kabel uitmaakt voor je geluid, dat geloof ik, en dat heb ik ook ondervonden. Als je kijkt door wat voor draadjes je signaal gaat bij zo'n stompbox, daar gaan soms je haren van overeind staan.
Dat de soort plug uitmaakt in de stevigheid van het geheel, daar kan ik geheel inkomen, dat een plug uitmaakt in je signaal kan ik niet inkomen, tenzij de ene plug extreem goed 'vernickelt' is en de ander niet.
Ik zou graag een bewijsje zien, dan is voor mij de kous af, anders geloof ik het gewoon weg niet.