@ Valoosj, jij had ook je talkbox verbouwd toch? zodat die gewoon tussen de versterker en de gitaar kan, zonder PA.
---
mooi pedalboard jo! :strat:
Printable View
@ Valoosj, jij had ook je talkbox verbouwd toch? zodat die gewoon tussen de versterker en de gitaar kan, zonder PA.
---
mooi pedalboard jo! :strat:
Ik kan eigenlijk nog niet zo veel over de Pedalsnake zeggen. Heb 'm zaterdag opgehaald, zondag aangesloten en even getest of alles 't deed.
Ben sinds 6 weken vader en heb niet meer zoveel tijd voor mezelf en kan dus ook niet meer op volume thuis spelen... Na vrijdag weet ik waarschijnlijk meer..
Joost
Het buisje in de pedaal is voor de overdrive, zoals in die topic die vermeld werd. Als je die plastice buis bedoelt, dan moet je eens naar dit filmpje kijkenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
http://youtube.com/watch?v=chRyxiMLBZw
Jerry Cantrell gebruikt dit in sommige nummers. het is een beetje als een extreme wah die je met je mond ipv je voet 'bedient'
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Ik heb mijn talkbox niet verbouwd hoor. dat is vrijwel niet te doen, er zit helemaal niets in zo'n ding. enkel een schakelaar, buisje en speaker. Je kan het wel gebruiken zonder PA, maar dan zit je met een groot volumeverschil tussen talkbox en zonder talkbox. Als je talkbox aanstaat fungeert dat als speaker cabinet, en komt er geen geluid uit je 2x12je...
Het pedalbord trekt nog op niet veel hoor, wel lekker pedaaltjes :)
momenteel plannen voor een nieuwe reverb, die boss die onder mn flanger en chorus ligt gaat nog weg.
dat klopt, ik zei inderdaad 'buis' en niet 'slang van talkbox die je mond als klankkast gebruikt, en waar je een aparte PA/Marshall-stack voor...'..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
toen ik nog klein was heb ik me ook erg verdiept in die Banshee van Rocktron e.d.. maar ja, ik sleep me nu al de ****, dus die talkbox laat ik maar even voor wat het is... (misschien eerst wah-wah boots maken/kopen..)
ik vind Jerry Cantrell's intro wel tof, maar om het hele nr. te talkboxen?
Zelfs Richie Sambonjovi doet dat niet...
Ja, Peter Frampton misschien, maar ja....dat is Peter Framptone :metal:
De zang in dat Youtube nummer is wel erg... in chains...
..
het tubescreamer topic ook even beluisterd en ik moet zeggen dat 't ding goed klinkt..!
en 'n heel leuk projectje...!
WOW hoeveel weegt dat ding wel niet?
wel netjes board!
denk niet dat het van B2A is , maar idd wel lekker
hoe weet je nou dat die niet van mij is ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
omdat dit de filename is:P http://adamrobertsmusic.com/Graphics...Pedalboard.jpg
mijn naam zit er toch in ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Mijn koffer gaat er uit, dus ik heb nu alleen maar een berg losse pedalen... mocht er weer een band aankomen ga ik lekker naar de gamma en haal ik een zooitje hout (gaat een monster van ongeveer een meter breed worden)..