Thanks man!
De switch van de chorus komt iets hoger dan de volumepedaal als hij open staat, dus hier kan ik goed aan, bij de vibe gaat het iets moeilijker maar dat valt ook wel nog heel goed mee :ok:
Printable View
Vind ik ook!
Website is in de maak, ik was zijn eerste buitenlandse klant - hij start nog maar net.
Je kan hem contacteren via: punkhund@icloud.com
Of op instagram: punkhund
:ok: is je mooi gelukt:seriousf: en gelukkig aardig wat bespaard in verhouding kwa Hoe het begon.....Super Strak boardje en ja de Jam pedals ik ben er helemaal weg van... De lava cables vind ik ook de idiale oplossing voor minimale tussenruimte.
Jeetje Man ik wil een copy paste..................
Gr...:strat:
Supermooi bordje sbe. Voor mij wel een paar stappen te ver, mijn plankje kostte een paar euro... ;)
Inderdaad mooi. Eigenlijk zelfs té mooi! Gebruik je dit ook in een bandje of is het alleen voor thuis?
Gestoord mooie plank met heel wat tof spul op.
Ik zou live wel compleet paranoïde naar het publiek loeren uit angst dat ze er bier over gooien.
Is er ook niet op één dag gekomen hoor, ik spaar redelijk wat jaren pedaaltjes en veranderde bijna constant - nu denk/hoop ik dat dit even zo zal blijven.
Dit is nu mijn main bord dus gaat deze mee naar repetities en jam sessies en natuurlijk ook voor studio en thuis. Voor optredens ben ik nog niet zeker, hang er van af wat mij te doen staat. Ik heb nog een Pedaltrain junior staan waar ik indien nodig wel wat pedaaltjes op kwijt kan om snel mee te nemen. Ik heb zeker niet altijd alles nodig.
Bord, pedaaltjes of in totaal? Bordje betaalde ik inclusief verzending 235€. Pedaaltjes zijn op te zoeken... :soinnocent:
Er zit wel wat 2de hands spul tussen, niet veel maar toch genoeg om de kosten te drukken.
Thanks!
Heb ik ook al aan gedacht... laat ons hopen dat dit niet snel zal gebeuren!!
Super slick pedalboard SBe!! Ik ben sinds een maand weer met mijn band actief en hierdoor verander ik bijna nog wekelijks mijn pedalboard. Inmiddels heb ik de sound en meest praktische (live) setup wel gevonden! Ik vraag me af of jouw setup live helemaal prettig zou werken? Sommigen pedalen zijn aardig lastig bereikbaar en ik heb gemerkt dat twee rijen pedalen goed te doen is, en de derde (achterste) rij eigelijk 'allways on' pedalen zouden moeten zijn, of welke zeer sporadisch gebruikt en niet tijdens het nummer. Je trapt soms toch in de actie wel eens tegen wat draaiknoppen of pedalen aan waardoor je ongewenst live voor verassingen komt te staan, althans ik dan :-)
Hierbij mijn huidige pedalboard:
http://www.thelolands.nl/Lo_pedalboard_2013.jpg