jawel, maar ik als zij die afrekening zien..tja. ik schrijf niet zo vaak geld over enzo dus krijg niet altijd zo'n ding. mja..overige opties?
Printable View
jawel, maar ik als zij die afrekening zien..tja. ik schrijf niet zo vaak geld over enzo dus krijg niet altijd zo'n ding. mja..overige opties?
Geef het geld aan een maat en laat hem het overmaken. Je mag toch wel pinnen uit de automaat? Zeg je dat je jezelf en je vrienden daarvoor op een patatje getrakteerd hebt of iets dergelijks.
wat een rare ouders, mijn ouders stimuleren dit soort dingen juist.
Ze zeggen, de kans van 1:80 is veel groter dan dat je voor 10 euro aan krasloten koopt. Maja ik ben 20 en heb me eigen financiele gebeuren.
Nou ja, echt gek is het niet dat je ouders je niet stimuleren in gokpraktijken of wel?
Ik wil best het geld voor je over maken trouwens, dan kan je mij gewoon 10 euro in een enveloppe opsturen. PM maar
je kan ook die 10 euro in een enveloppe meteen naar glacius sturen.
En als je dan wint, sjah, dan moet je die gitaar maar even laten onderduiken.. ik heb nog wel een adresje hier
toen ik in de 4e klas zat ofzo was het wk voetbal en toen hadden we een soort pol ofzo? met de hele klas. naja hoe dan, als je mee deed moest je 5 euro in de pot doen en dan mocht je voorspellen wie het wk ging winnen. Ik deed niet mee omdat ik dacht dat het niet mocht van me ouders, en toen vertelde ik het aan me moeder en die zei dat het juist heel leuk was met je vrienden, me vader vond het een grotere kans van winnen dan andere loterijen, en die 5 euro poep je ook zo weer uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
En het licht heus niet aan dat me vader een ouwe ordinaire bouvakker is ofzo,
hij is arts en me moeder fysiotherapeut dus daar zal het niet aan liggen.
Maar ik dus mee doen, niets gewonnen helaas.. de winnaar had wel 100 euro :P
magoed iedere ouders hebben een eigen mening, alleen voor 10 euro vind ik dit een beetje overdreven, wat kan er nou mis gaan.
Ik heb ook niet gezegd dat je ouders ordinaire bouwvakkers zijn, maar als ik je post zo eens goed lees begint de twijfel dat jij dat wel bent ernstig af te nemen.
Verder no hard feelings hoor, maar lees het nog eens door. Bijna zeven uur en nu al enthousiast aan het bier?
Ik ben niet zo goed in talen, dat moge duidelijk zijn. Ik een beta, talen zijn nooit mijn sterkste kant geweest en dat zullen ze nooit worden, of bedoel je dat niet?
Verder heb ik bij mezelf de diagnose gesteld dat ik D en T en korte en lange ij dyslectisch ben :P
Volgens mij snap je het nog steeds niet...
En waar staat dat filmpje?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius