nice, maar is dat niet erg gevoelig zeg maar?
Printable View
nice, maar is dat niet erg gevoelig zeg maar?
die buis op je vorige overdrive stond daar wel erg onbeschermd op. ga je daar nog iets aan doen?
heb je die trouwens al aan de praat gekrege?
Ik hoop van niet, bij de Hot Tubes van EH staan de buizen ook deels buiten de behuizing.
@ Valoosj: die vorige versie ga ik niet meer gebruiken, ik ga nu deze Real Tubedriver bouwen in de plaats
Oh oke, je maakt er dan ook net zo'n rooster omheen als bij de EH?
Nou dat begint duidelijk vorm aan te nemen.
Ik ben benieuwd!
:p
Ik kan zelf (of wil) op het moment niet etsen. Ik ben vorige week in mijn hand gebeten (door een hond) en twee hechtingen verder.
Lijkt me niet fijn om daar caustic soda of etsmiddel in te krijgen.
Trouwens, ik kan de printen niet zagen en denk ik ook niet boren vanwege de pijn.
En plectrum vasthouden gaat nog net goed :D
Dus dat scheelt.
KP, welke producten kon ik weer gebruiken op die prints?
en haal jij je gerief ook bij de Rato? of online shopping
Die ik voor je heb geëtst moet je eerst nog effen afwassen in aceton (gewoon in een badje leggen) voor je begint te solderen. Er zit namelijk nog een beschermende laag op het koper en die moet er eerst af.
Mijn 'gerief' komt meestal van Rato en die IC's en transistor ben ik in Arton gaan halen (ook een winkel in Antwerpen).
En ik ben net zo benieuwd als jullie naar het resultaat. Morgen kan ik voor het eerst testen, maar zulke dingen werken nooit de eerste keer bij mij, dus normaal gezien heb ik nog wel wat prutswerk voor de boeg.
KP, ik zou wel iets van bescherming over dat buisje doen hoor. Er komt een moment dat je hem per ongeluk kapot trapt.
Ik heb er ook aan zitten denken om straks (als ik het printje van Valoosj heb) de pots met draadje ste verbinden en op een andere plek te zetten. Dan kan het buisje wat verder weg.
Vannacht bedacht ik me ook nog een andere oplossing:
Gewoon een paar sleuven in de hoek aan de voorzijde van de behuizing zagen en het buisje binnenin plaatsen. Dan is ie toch zichtbaar, en wel beschermd.
misschien kan het buisje plat op de behuizing worden gemonteerd en er dan een kapje over doen
http://img522.imageshack.us/img522/6306/pedaalpq9.png
PS: misschien is het handig om hier een sticky van te maken
ik ga mn buisje langs binne late zitte, maar wel een hele rechthoek uit de behuizing zage, zodat je t volledig ziet zitten