Ik analyseer ook niet :) Ik vind het alleen apart dat mensen direct conclusies trekken uit 1 plaatje.
Printable View
Ik analyseer ook niet :) Ik vind het alleen apart dat mensen direct conclusies trekken uit 1 plaatje.
Precies, maar daarom, wat maakt het ook uit wát daar gespeeld wordt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
Dat heeft geen zin om uitgezocht te worden...
De wens is vader van de gedacht.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
Zou ook gewoon gepiel kunnen zijn idd, maar wat wordt er een punt van gemaakt zeg...
commentaar bij de foto:
"Looks like kirk is laying down a solo"
Der is ook nog een andere foto met kirk staande op een stoel:
"Why don't you try laying down a solo standing on a chair?"
Zijn zeer waarschijnlijk niet aan het recorden, gezien dat deze foto afkomstig is uit HQ en niet de studio in LA.
De solo's zijn denk ik al lang en breed klaar. Volgens mij is ie hier hoogstens een lickje aan het dubben ofzo.
Volgens mij is hij daar een doedelzak intro voor het derde nummer van het nieuwe album aan het vastleggen :roll:
Doet er toch niet veel toe, het zijn coole foto's. Dat er wat solo's in het album komen is al verkondigd dus het kan goed zijn dat hij dat aan het doen is.
Het maakt mij allemaal erg nieuwsgierig naar de plaat!
dit is wel de studio in la,
hq heeft een kleinere (minder diep) controlroom
Sorry, maar het is toch echt HQ. Het is inmiddels bevestigd door Dan. De alombekende insider :)
Je kan het trouwens ook zien aan de mixpanelen. In LA zijn ze veel ouder dan die in HQ op de foto. De muur is ook hetzelfde als in HQ.
sorry
ik miste de grote whiteboards ;)
Het is inderdaad een andere tafel, die andere studio heeft inderdaad oudere tafels en equipment, rick wilde ook alles op tape opnemen, niet met protools... terwijl ondertussen protools wel gebruikt wordt!
volgens mij hebben ze rick gedumpt ondertussen :P je ziet hem weinig, of is dat de standaard manier van rick? Niet zo'n papa zijn als bob rock?
Je zal wel lomp zijn als je Rick Rubin dumpt....wellicht heeft Rick Metallica gedumpt ;)