Hmm, die ga ik even downloaden!! Komt er toch nog wat moois uit dit topic, hehe :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
Printable View
Hmm, die ga ik even downloaden!! Komt er toch nog wat moois uit dit topic, hehe :)Citaat:
Lukather's Little Wing vind ik gladjes, steriel en Holywoodachtig, geef mij de van SRV maar idd.
was dat niet met Hirham Bullock op gitaar?Citaat:
Me too, als je little wing hoort van SRV dan kun je bijna niet menen dat SRV geen mooie tone heeft! Ik vind die versie van Sting wel ok, maar niet subliem. Ik heb een DVD waar Eric Clapton little wing doet en die is toch ook wel cool. Maar niks kan tippen aan Hendrix en SRV!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Punt
Dat is dus óók wat jij vind... Ik heb genoeg argumenten gegeven maar je interpreteert het elke keer zo (of je snapt gewoon niet eens wat ik bedoel) dat je er wel weer een los puntje in ziet om het neer te halen. En je zal het voor de verandering nooit een keertje andersom interpreteren. En je reageert ook alleen op díe dingen waarover meer of minder te twisten valt en rept met GEEN enkel woord over de dingen die misschien wél eens waar zouden kunnen zijn... Dat vind ik erg jammer. Het wordt een beetje eenzijdig zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Je werpt alleen maar licht op de dingen waarvan jij denkt dat je weet hoe het zit, of verdraaid anderen hun meningen zo dat ze in JOUW denkraam passen en dus niet kloppen en je neemt helemaal geen reet aan van hoe anderen erover denken.
Je geeft alleen mee als jij er zelf ook al zo over dacht.
Pas als ik jou zou overrompelen met formules, meetwaarden en wiskundig onderbouwde stellingen zou je heel misschien een keer zeggen dat het misschien anders in elkaar zou kunnen steken dan dat jíj denkt.
Tegen bijvoorbeeld een Nico, als hij een mening van hem waar jij het niet mee eens bent, voor je uitgerekend en wel presenteert, zal je waarschijnlijk niet zo eindeloos in gaan.
Jou manier van redeneren is vaak net zo zwak als die van mij want waar zijn jou formules en shit dan? Of je bronnen? Je zegt dat je allemaal feiten brengt maar hoe weet ik nou of dat een feit is? Je onderbouwd het net zo slecht als mij alleen breng jij je ideeen allemaal wat gedetailleerder. Maar gedetailleerder wil niet zeggen dat het daardoor meer waar is ofzo.
Anyway, ik laat het dus maar hangen ik vind het goed zo. Ik denk dat dat het beste is. Jij denkt zus, ik denk zo. Niks aan te doen. De toekomst zal wel uitwijzen hoe het lopen gaat en we spreken elkaar wel eens over dit onderwerp als we ouwe grijze knarren zijn...
Ik stel voor dat Scali nu die uitgebreide samenvatting gaat maken, waarin ie dan natuurlijk aan alle naar voren gebrachte meningen en kennis recht doet.
Doe je best, Scali, we rekenen op je!! :)
The world according to Scali, ik ben benieuwd!
Nee, ik beperk me tot dingen als A/D/DA conversie, frequentie-bereik, dynamisch bereik, signaal/ruisverhouding, THD...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo
Dat zijn geen dingen die ik vind, maar dingen die gewoon gemeten zijn, en dus harde feiten.
Natuurlijk. Dingen waar we het over eens zijn, hoeven we verder niet over te discussieren.Citaat:
Waarom doe je dat dan niet?Citaat:
Ik heb al vaak genoeg gevraagd of mensen eens willen uitleggen waarom modeling per definitie nooit zal kunnen doen wat buizen doen.
Ik heb nog niks concreets gehoord, terwijl ik genoeg concrete argumenten en technische onderbouwing heb gegeven over alle gebieden waar er iig GEEN beperkingen zijn.
Wat mij betreft, zijn dat ALLE gebieden die er aan te pas komen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar ik heb genoeg kansen gegeven om mensen uit te laten leggen wat ik dan over het hoofd zou zien, en nog niets gehoord dat ook daadwerkelijk meetbaar of toetsbaar is. Alleen emotionele en psychologische argumenten, zoals 'buizen voelt beter', of wat dan ook. Daar kan ik absoluut niets mee, want voor mij gaat dat dus niet op.
WAAROM voelen die buizen dan beter? Wat zie ik over het hoofd? Zeg het dan, als je het weet!
Ik kan niet zomaar allerlei bronnen gaan noemen, het zijn dingen die ik door de jaren heb geleerd uit allerlei boeken en colleges etc. Maar ze staan dus in de boeken en op internet, dus ze zijn makkelijk te verifieren, als je je in de informatie verdiept.Citaat:
Google eens op het werk van mensen als Shannon of Nyquist. Maar dat is niet voor beginners natuurlijk.
Wat een onzin, lees het topic nog maar eens na.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piezo
Dat is veels te veel leeswerk. Daarom vraag ik juist om een samenvatting.