JA!! DIE vind ik nu WEL heel mooi!! congrats!
Printable View
JA!! DIE vind ik nu WEL heel mooi!! congrats!
Die zal beter staan, denk ik. :wink:
ja die is wel mooi!
Wat leuk dat je naar onze adviezen luisterd!
Ik vind ook dat je je gitaar roze moet verven dat langzaam over gaat in een geel groen mengsel kleurje. Je hardware moet je in allemaal verschillende kleuren doen (chrome/goud/zwart). Strat knoppen gebruiken. De inlay op je headstock zou ik veranderen naar geel groen en rode blokjes (zoals die bob marley epiphone). Deze zou ik vervolgens op onberedeneerbare plekken scheef op je toets zetten. Verder zou ik alleen één single coil erin zetten. Je kunt er ook een hardtail opzetten. Steinberger locking tuners lijken me in één woord BEEEEEEELDIG staan op deze les paul. Ook zijn van die punk stikkers op je gitaar heel mooi. Als ik een zelfbouw zou doen zou ik hem niet lakken en alleen maar bestikkeren! Hartstikke handig! Misschien kun je ook nog een Stratocaster pickguard erop zetten! en een 5 - way switch in plaats van een 3 way switch. Niet omdat het nodig is maar omdat het leuker staat. De knoppen op je gitaar kun je het beste op onwillekeurige plekken zetten. Dit levert een leuk spectakel van cover plates op de achterkant. Het is ook leuk om een aantal nep knoppen erop te zetten. Meerdere nep outputs zijn ook zeker niet lelijk waarbij je de echte door middel van een stratocaster Jackplate eruit laat komen. Voor een echt artistiek werk kun je de eerste de beste skater op straat een spuitbus op je gitaar los laten, en kijken wat eruit komt. Het kunstwerk kun je daarna verfijnen met de bovenstaande tips. Ik hoop dat dit je tot nieuw inzicht heeft gebracht!
Dirk
Ik weet niet wat je bedoelt met zo'n vaag verhaal maar ik vermoed dat je gewoon effe dom wilde lullen. :wink:
Hallo Luitjes, :razz:
Dank,dank, dank.....
Laatse opmerking van : Olaf ; +1 . :lol:
Ben idd over deze cover ook tevreden, ik denk dat de letters die creme kleurig waren, teveel schreeuwden om aandacht. :???:
groetjes Charlotte . :wink:
Hallo Luitjes, :razz:
Dank,dank, dank.....
Laatse opmerking van : Olaf ; +1 . :lol:
Ben idd over deze cover ook tevreden, ik denk dat de letters die creme kleurig waren, teveel schreeuwden om aandacht. :???:
groetjes Charlotte . :wink:
Ik begin al benieuwd te worden naar het eindresultaat. Kan bijna niet wachten.
Ja idd. Ik verveel me omdat ik loop te wachten op onderdelen voor mn eigen project dus ga ik maar spammen in andere topics :D
Dirk
O, vandaar. :roll: Wat voor model ga jij bouwen?
Hij staat onder "begonnen aan een variax project"