TIMMYYYYYY
daar werd je ook gek van
Printable View
TIMMYYYYYY
daar werd je ook gek van
ja dat en
HOERE!
+235167023Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Zo fcking irritant.
Stelletje zjanetten, dan ga je maar lekker thuis met een koptelefoontje zitten als je dat soort humor niet wil waarderen.
staat nergens dat ik het niet grappig vond want heb me kapot gelachen, en zelf heb ik ook lekker mee gedaan :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
het was alleen soms wel irritant...
Ik snap dus niet wat daar grappig aan is.
Ik stel voor, iedereen die volgende keer nog eens Timmy roept een ferme schop onder zijn kloten te geven, da's nog veel grappiger.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
kijk southpark misschien snap je het dan.
Het echte hoogtepunt van Graspop was wat mij betreft toch wel:
MAAAIDEEEEEN!!!! :D
Gewoon omdat dat echt een jongensdroompje was van mij en die is uitgekomen.
Qua spel was ik heel erg onder de indruk van Malmsteen, maar voor de rest zuigt hij echt ezelsballen. Ik bedoel, die kerel heeft echt 100 plectrums weggetieft, hij had net zo goed met dozen plectrums kunnen gaan smijten. Ook met het weggegooien van die kapotgeshmashte fender usa, had hij verdomme de plug erin laten zitten, het leek wel vissen man, die kerel heeft echt het IQ van een badkamertegel.
Maaruhm, daarnaast was mijn hoogtepunt zekerteweten SABATON.
Ik heb namelijk drie maal met de gasten mogen praten, waarna ik erachter kwam dat die gasten dus echt superarm zijn en echt alles ervoor over hebben. Ik en mijn vriendin hebben na maiden een hele avond zitte kletsen met Par (bassist) en die heeft mij exact uit zitten leggen (met een aantal liter bier) hoe het leven eruit ziet van een Metal-muzikant die net niet ver genoeg is doorgebroken en voor elke minuut dat hij kan eten moet knokken. (Hij regelt alles bij sabaton en hij geeft ook curcussen over hoe je een bekende band word). Bovendien heeft hij mij wat inside dingen verteld, ten eerste: alle lelijke verhalen over Tarja van Nightwish zijn waar...... (ik had ook niet anders verwacht) en ook iets over Malmsteen, zijn beste vriend drumt namelijk bij Yngwie, en hij zij dat die kerel hem een keer boos midden in de nacht had opgebelt en gezegt had: OMG Par, vannacht heeft Malmsteen gewoon het aller aller allervetste metalnummer geschreven dat ik ooit heb gehoord, vervolgens werd hij dronken en heeft hij hem gedelete. Drie drummer zit daar nou al 6 jaar (het langst ooit voor een Malmsteen-bandlid, en hij zij ook dat dit al vaker was voorgekomen, hij is dus wel heel geniaal, ook volgens Par, maar hij vernaait het door de drank....
verder was mijn hoogtepunt echt:
BANAAN
Heeft iemand dat nog gehoord? Timmy was helaas een beetje uitgestorven, dus we hebben besloten dat 2008 het laatste jaar is van Timmy! en dat 2009 het woord is van BANAAN!!! dus volgend jaar, BANAAAN! schreeuwen!!! :D
Southpark is grappig, als een halve mongool Timmy roepen niet.
is ook wel serieus afgezaagd ondertussen he... verzin eens iets origineler ofzo ?
check bovenstaande post:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
BANAAN