Leuk setje speed! Is dat die heartbreaker uit het 2e hands tips topic? hoe bevalt hij?
Printable View
Inderdaad die uit het tip-topic, moest even snel schakelen want hij vroeg er niet veel voor.
Eerste indruk is een goede, vandaar ook dat de Caliber te koop staat.
De heartbreaker heb ik eigenlijk gekocht als vervanger van het spul in de flightcase en de Caliber. Maar ik ben nog nog niet helemaal overtuigd dus de tri + class heb ik even van de schoplijst gehaald om de Heartbreaker wat langer aan de tand te kunnen voelen.
Zeker een gaaf setje zo met die Heartbreaker op 2 2x12's :crazyhappy:
Voorlopig ziet mijn gitaar hoekje op de slaapkamer er zo uit.. :)
Met een Epiphone Valve junior en daaronder een Crate speaker.
en die gaan samen hard zat voor boven..
http://i347.photobucket.com/albums/p...d/DSC_4602.jpg
niet om te sarren of vervelend te doen, maar ik wil graag snappen wat je er lelijk aan vindt ;) (of niet mooi, hoe je wilt). Is 't dat PRS vaak flamed of quilt tops heeft? zo ja, dan snap ik je LP en MM niet. die hebben 2 prachtige tops, alhoewel ze niet zo superzwaar gefigured zijn. als 't de vorm is, snap ik 't ook niet (helemaal), omdat ze redelijk vintage-y zijn qua look. zeker geen BC Rich Bich ofzo ;) of is 't de combi?
Goeie vraag, dat weet ik nl. zelf ook niet zo goed. :p
Ik vind ze er wat te modern, te "hifi" en te classy (suffig?) uitzien.
Misschien is het idd de combi van de (lichtelijk overdadig) gevlamde en gewelfde top, met de kleuren combinatie, en dat in een Strat-vorm.
Hetzelfde heb ik ook met Jacksons, ESP's e.d., maar die zijn dan wat meer metal-georiënteerd over het algemeen. Daar kan ik het beter van hebben.
Die Vandenberg gitaren b.v., vind ik ook beter te pruimen, terwijl ze toch een zelfde soort uiterlijk hebben. PRS is het gewoon niet voor mij....
Nogmaals, het is mijn smaak, en die is ZEKER niet bepalend, gelukkig maar. :)
Toch worden ze qua sound ook vaak omschreven als iets wat er tussenin zit.
De overdaad aan bling/flame/etc maakt het ook een enorme kampsjaakgitaar. Gibson dekt dan ten minste nog een hoop af met een stuk plastic; LP's met flinke flame zonder slagplaat vind ik ook niets.