Weer een prachtig stukje vakwerk van Paul!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Page
Check je PM even Page.
Printable View
Weer een prachtig stukje vakwerk van Paul!Citaat:
Check je PM even Page.
Mooi en strak bord! Nu wil ik een ding graag weten: Wat voor patch kabels zijn dat nou? Ik zie ze echt werkelijk waar overal langskomen, en vind ze mooi en slank.Citaat:
George L lijkt me nog steeds te kwetsbaar, ik trap niet alleen op de schakelaars namelijk..
Paul heeft me verteld wat de kabel is en de de jacks. Maar die details ben ik vergeten. Het board is redelijk flexibel: daar waar de menatone (gedraaid) en de lovepedal is in principe ruimte om te switchen. Als de chorus een keer vervangen wordt komt er veel ruimte vrij.
De pedalen en voeding zijn eenvoudig te wisselen, bovendien heb ik maar 8 loops dus meer wil/kan ik er niet op.
de looper is geweldig, echt top en in verhouding niet duur (als je er één kan vinden).
Mijn pedalenbakje!
http://img75.imageshack.us/img75/3630/hpim0509xf2.jpg
Next stop: goede patchkabels en een oneSpot of twee erbij zodat ik geen batterijtjes meer hoef te gebruiken. :)
Signaal loopt als volgt:
Korg DT10 - Boss CS2 - Melos Mini Fazer - MXR Distortion + (vintage block logo) - Zoom PD01 - ZOOM UF01 - ProCo RAT (LM308 chip & Ruetz Mod) - EHX Big Muff (Tone Bypass IC versie) - Ibanez PQ9 - Ernie Ball Volume - Lovetone Ring Stinger - Roger Mayer Voodoo Vibe - EHX Memory Man Deluxe - Boss RV3
en dat alles vertrekt van een Fender strat of Jaguar en gaat in een Fender Super Reverb 65 RI
Wow, vet!
Hoe is die Ringstinger? :D
Die PL bordjes die blijven toch wel errug mooi. Logisch dat ze ook erg aan de prijs zijn, je koopt zo een mooie gitaar voor de prijs van een kaal Lenders bord. Maar de materialen en het vakmanschap waarmee deze man werkt. Hij valt wel in het rijtje Bradshaw en Cornish wat dat betreft.
Haha, thanks!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Effe knippen en klappen van een ander forum waar ik net dezelfde vraag heb beantwoord ;)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mezelf
Okee, vet man, ik vond die Moog bak ook veel te braafjes maar zo'n Lovetone kom je niet zo gemakkelijk aan... :D
eindelijk issie klaar, mn nieuwe pedalboard. Uit Amerika, losse case (lekker licht maar toch stevig) met een plaat die je eruit kan halen, maar ik laat m gewoon erin zitten.
De pedal power 2 plus past precies onder de verhoging waar de 2 lin6 pedalen opstaan. top dus! verder George L bekabeld en gelukkig geheel brom en ruis vrij en goed te tillen! De klittenbandjes die de kabels op hun plaats houden moet ik nog vervangen, deze zijn namelijk plakkend maar ik heb het plastic erop laten zitten (ziet er beetje cheap uit)....De kabels (send/return/signaal/midi en stroomkabel voor pedal power) heb ik gewoon met tape aan elkaar gemaakt en dus is het 1 kabel uitrollen, op de versterker aansluiten en gaan :) ik ben blij!
http://www.puberpopparty.nl/music/pedalboard1.jpg
Hier nog eentje van de hele setup....
http://www.puberpopparty.nl/music/setup1.JPG
Da's een hele leuke set!!