Dit is gewoon een muso met een headcrack aan de neckjoint. Hij vraagt er meer euro voor dan zon ding in dollars is betaald.
Tjah....
Printable View
het voelt inderdaad niet echt goed om een neppert te kopen, al is ie nog zo goedkoop..
Ik zou het niet erg vinden, als er maar geen Gibson op zou staan. Dat vind ik echt onoverkomelijk. Ik heb niets tegen Gibsons, had vroeger jaren een jaren-70 "I'm a Gibson Freak" sticker op mijn deur, zonder er ooit een gehad te hebben overigens. Maar om nou met en fake Gibson te gaan rondlopen, nee, dan zou ik me echt een wannabee voelen. Ik zou die naam er gelijk afschuren.
OK: dit is een uitdaging! :dontgeti:
Nep of niet? -> http://link.marktplaats.nl/281069617
Ik zie een paar dingen die niet kloppen, maar weer andere die wel correct zijn... :???:
als het een nepperd is, betekent het aantal jaren dat iemand actief is op marktplaats ook niet veel meer.. :(
De beste Gibsun ooit denk ik. :soinnocent:
Men kan twijfelen over de positie van de knoppen (de bovenste volumeknop in het bijzonder) en het schroefje van het slagplaatje dat niet in het midden zit, maar het kan ook een aftermarketslagplaatje zijn, of het is gelul dat hij 'altijd' in het midden zit.