Goed bedrijf!
Heb daar toen samen met een kameraad een 19 inch flightcase bestelt, keurig op tijd binnen en een goeie handleiding erbij!
Printable View
Goed bedrijf!
Heb daar toen samen met een kameraad een 19 inch flightcase bestelt, keurig op tijd binnen en een goeie handleiding erbij!
ik vraag me enkel af hoe diep zo'n koffer is, want je zit altijd met een opstaand randje, en dat kan problemen geven om de voorste rij pedalen in te trappen.
mijn pa twijfelde aan die poptangen, of dat wel doenbaar is
Je kan de pedalen waar je slecht aankan wat verhogen met een blokje, dat heb ik bij mijn volumepedaal gedaan. Voor de andere pedalen is er geen issue met de voorste rand. De hoogte van de hele case is wel belangrijk.
Ja hoor, zelf al meerdere vluchtkisten gebouwd. Je moet alleen opletten dat je de juiste popnagels pakt, niet met een gladde kop maar de "gebobbelde". Anders flikkert over een jaar je kist uit elkaar :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Niet mijn pedalboard maar wel een vet idee:
http://img301.imageshack.us/img301/2...reenxxlxy7.jpg
oh man zaaaalig! :D totally my style
Ai weg idee.
Ik ben al een jaar lang bezich met het verbouwen van mijn board en ik wou dat dus ook doen met dat net gras. Had al een stukje geregeld van dat nep spul via een kennis maar helaas...het bestaat dus al. Het is idnerdaad erg mooi en orgineel :) Mooi uitgevoerd ook.
Nja maar weer wat anders bedenken :D Houd je bezich hehe.
Lijkt mij een beetje moeilijk om het gras water te geven...
Och dat doet het publiek vast wel door af en toe een pilsje te gooien..of dat ik zelf een keer een glas om gooi/schop :D
Ik zoek een pedalboard waar je ook de kabels een beetje kan verbergen. Ik meen dit ooit gezien te hebben maar weet niet meer waar. Iemand enig idee?