Helemaal geen Strat meer dus Hans? Ik dacht dat je hem verkocht had voor een andere...
Printable View
Helemaal geen Strat meer dus Hans? Ik dacht dat je hem verkocht had voor een andere...
Ja klopt. Ik heb die Strat moeten verkopen om de Tele te kunnen financieren. Maar na het optreden zaterdag geen moment spijt meer gehad van deze ruil. Wat een geweldig geluid zit hier in! Precies wat ik zocht! Mijn collega-bandleden waren ook buitengewoon enthousiast. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Holy macaroni! Zo'n dikke Fender toren wil ik ook!! Maarruh... is dat een Dual Showman of zo? En heeft dat gevaarte ook die prachtige diepe Fender reverb....?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Nee, dit is een Bandmaster Reverb (45 watt) met een 2x12 cab. En normaal gesproken heeft deze idd ook die Fender reverb (zoals de naam al doet vermoeden), maar nu even niet. Er is ergens iets stuk. Ik weet nog niet precies wat, maar dat boeit me toch niet zoveel. Reverb staat bij mij erg laag, anders smeert ie het geluid zo dicht. En dat is bij zo'n volle bezetting als wij hebben (twee gitaren en piano) niet echt wenselijk. Maar ik ga hem nog wel weer een keer laten maken. Een Bandmaster Reverb zonder reverb, dat kan natuurlijk niet. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje
http://img412.imageshack.us/img412/4467/1011910wk0.jpg
Kon geen fatsoenlijk licht in m'n room krijgen en met flits werd-ie lelijk. Maargoed,'t geeft een idee!
Bloody hell, wat een geile collectie! Ik dacht dat die van mij al mooi was, maar dit is wel de overtreffende trap!
Mooi man!
Wow thanks man :p Ben er ook erg trots op. Er komt nog een Studiocage van CMW en dan denk ik dat ik voorlopig wel voorzien ben:p Ga ik sparen om op mezelf te wonen haha!Citaat:
Oeh, Rick, ga dan alvast maar nadenken wat je weer gaat verkopen als het zover is. Je schrikt je de pleuris als je ziet hoeveel je daarvoor kwijt bent. Gefeliciteerd met de tele in ieder geval. Geniet er nog van nu het nog kan! :cheerup:
Heeft geen haast, kan nog wel 3 jaar sparen ofzo!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
wat is dat links voor een stuk gitaar?Citaat: