ik krijg bijna het gevoel dat richwoodplayer ze ook via internet verkoopt :-)
Printable View
ik krijg bijna het gevoel dat richwoodplayer ze ook via internet verkoopt :-)
Richwoodplayer is een jongetje van vijftien jaar. Maar het
is duidelijk dat leeftijd niet alles zegt, lang niet.
Mijn dochter heeft het zelfde probleem met schrijven. Ze maakt woorden niet afCitaat:
[msn mod]
R1sjWpl4y4 = 15 m44r d3 z3ch nix w33tj3
[/msn mod]
de zinsopbouw klopt niet, dubbele letters vergeet ze. Ook met hoofdletters doet
ze maar wat. Heel soms zet ze een puntje op de i maar nooit aan het eind van
een zin. Je weet eigenlijk niet goed wat er staat.
Alleen mijn dochter is dan ook nog maar 6.
Ik heb het gevoel dat ik soms wat teveel
van haar verwacht. Wat vinden jullie?
.
:D yeah! nog ff geen richwood kopen hier ;-)
Ik heb ook een keer een Richwood Les Paul bespeeld bij een muziekwinkel en opzich klonk hij helemaal niet verkeerd. Ik ben dan een Stratocaster type en heb dus even op internet doorgezocht over Richwood strats maar ik geloof niet dat je voor 109 euro zelfs een redelijke gitaar hebt!!
ik heb eens op een richwood tele gespeeld, maar dat vond ik niks in vergelijking met mijn fender tele.
Dan ben je beter met een LC
Ik heb 2 weken geleden ook eens zo'n richwood les paul wast gehad en ik vond ze echt goedkoop spelen. Alles leek zo plastiekerig, het was alsof je een blok plastiek in je handen had ipv een blok hout. Dan is een epiphone standaard toch nog iets anders.
zouden die richwoods ook tooooooooooonechambers hebben?
ik speel pas 4 jaar maar heb toch al veel gitaren geprobeerd.
en nee, ik verkoop ze niet over internet;)
ben er veel te blij mee, want IK vind ze WEL lekker spelen (de types die ik heb dan, er zitten wel types bij die ik niet zo geweldig vond)
en ik denk dat mijn volgende gitaar misschien wel eens een fender telecaster kan gaan worden, vind ik wel toffe gitaren ook.
maar wel eerst even goed uitproberen ;)
ik ben ook van plan om een richwood of mss zelfs 2 te kopen.
zodat mijn kleine collectie uitgebreid word
dan zou het er zo meoten uit gaan zien:
een squire stratocaster
een LTD les paul (ec-50)
een richwoord telecaster (nog te kopen)
een richwood es-335 (nog te kopen)
enige modellen of tips die het bekijken waard zijn (wel richwood)
ben de goedkope gitarist die toch niet al te slechte kwaliteit wil
Nee zaten er bij de mijne er niet in! Dus heb ik ze maar in mijn gitaarband laten zetten!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Twee vrienden van me hebben een Richwood LP. De ene een standard en de ander een custom. Ik vind ze er opzich niet slecht uitzien, maar het geluid is gewoon ruk. Vergeleken met een Gibson is het gewoon niks. Maarja, wat wil je voor die prijs. Ik denk dat het voor de prijs hele leuke plankjes zijn.
ik heb de richwood LP 2007 model custom, speelt lekker soepel, heb er veel plezier op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SGbanez
dat is war het voor mij om gaat vind ik, het plezier dat je op de gitaar ehbt ;)
Als je thuis alleen maar richwood gitaren hebt staan kan ik er inkomen dat ze voor jou goed en soepel spelen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Mijn Richwood tele speelde perfect, en ik heb volgens mij wel een stuk of 30 gitaren gehad in mijn leven. Als de hals goed is kun je een gitaar afstellen zoals je wilt, dat heeft niets met het merk te maken. Ik heb die Richwood weggedaan omdat ik nu een MIJ Fender tele heb. Die speelt ook goed maar klinkt een stuk beter, vanwege beter hout/elektronica/elementen. Dat neemt niet weg dat die Richwood een goede prijs/kwaliteit verhouding had.
Ik kan me goed voorstellen dat als je een lerend gitarist bent, zonder band/band ervaring thuis spelend, een Richwood een prima keuze is. Kost weinig, je hebt een gitaar die het best aardig doet maar als je er een beetje van verwacht, dan smijt je zo'n ding snel in de hoek en koop het 'orgineel'. Anderzijds, is gitaarspelen helemaal niets voor je, dan is er ook geen man/vrouw overboord qua kosten...
Maar om het goede gitaren te noemen, nee, dat gaat me te ver...
inderdaad. richwood heeft gewoon een goede prijs\kwaliteit verhouding.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Kan me wel voorstellen dat een Richwood met betere pups van GFS ofzo tof kan klinken.
me volgende gitaar word denk ik ook een strat telecaster, of een epiphone, of ga doorsparen voor de gibson van in de 800 euro, en anders ga ik even uitproberen welke ik mooi en lekker vind spelen met een goed geluid.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VanBiLL.com
ga ik even in hilversum of bij feedback even uitproberen ;)
maar tot nu toe even verder rocken met me richwood:D
Daar snap ik dus niks van , dat een gitaar van 300,- ofzo slechter klinkt dan een gitaar van 1600 euro. Echt ontzettend vreemd!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SGbanez
Meen je dat serieus of gewoon sarcastisch?
als het serieus is, vind ik het eigenlijk best dom :seriousf:
Sick :D
Volgens mij moet de gemiddelde leeftijdsgrens omhoog :D
Meen je deze vraag serieus of is dit sarcasme?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenk95
Is dat nou een serieuze vraag van je? Of sarcastisch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speulert
is dit dan een echte serieuze vraag van je? of sarcastisch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Ik zou het niet weten.
haha :seriousf:
Ja, zo kom je snel aan 100 bladzijden...
richwood heeft dan misschien wel een goede prijs-kwaliteitsverhouding
maar toch :stop:
ik zelf vind ze wel lekker spelen, vooral de accoustische vind ik wel OK.
maar ja, ik heb nog geen band ervaring.
maar zit er ook over te denken om de richwoods voor het alleen spelen te behouden en dan door te sparen voor een gibson voor als ik een bandje heb gevonden.
maarja, heb nog geen bandje dus voorlopig nog even met de richwoods.
en zolang ik er nog geen geld voor heb, moet ik als ik wel een bandje vind het maar met de richwood doen (opzich niet slecht hoor)
Dat is een goede instelling.
Ik ben ook begonnen met een Squier, ok sommige zijn best goed, maar die van mij was echt cheap.
ok, ik vind zelf de fender vormen niet zo mooi dus geen gitaar die ik zelf snel zou kopen, de telecaster vind ik daarintegen wel weer mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskedentweede
maar als ze de elektrische niks vinden heb ik altijd de semi/accoustische richwood nog. die klinkt mooi clean met een soort van rock soundje erdoor (niet echt te beschrijven maar wel mooi ;)) dus kan ik daar ook altijd nog op spelen:D
Sarcastisch :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenk95
Opzich niks mis met Richwood, Als het voor jou goed speelt en klinkt klaar toch?
Ik heb nu een richwood Tele staan, die staat als backup naast mijn Peer Dellen
en het bevalt goed!
Wil er alleen even betere elementen in hebben ( ze feedbacken nogal.... )
http://members.home.nl/fmunniksma/RW/RWre42%20004.jpg
Net een RE-42 tele gescoord. 75 euri incl. VZK. Addertje: hij loopt aan, zeg maar vast, op de 8e positie m.n. de hoge E en B snaren. Harde les: RW moet je uitproberen, de hele winkelvoorraad en daar de beste uitpakken. Topkam en elementen vervangen. (GFS)
Nou jullie worden bedankt... Heeft me weer geld gekost, zojuist ook maar even een Richwoodje gescoord: de stallion pro. Met 2 punts "wilkinson style" tremolo met roller sadles, HSS, rosewood en pearloid pickguard en vergeelde pickupcovers en knoppen.
Besteld bij Ede muziek waar ik nog nooit van gehoord had.
Iemand ervaring met deze zaak en/of dit specifieke model (stallion pro)???
heb er wel is op gespeeld in een winkel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puerco
speelde lekker en klonk wel goed.
alleen ik hou zelf niet zo van strat modellen dus was geen keuze voor mij.
Ik niet zo'n fan van Richwood. Heb er wel eens wat in de handen gehad en vond ze slecht afgewerkt en de pickups klonken voor geen meter (maar die kun je wel vervangen). Dat ligt misschien aan diegene die ik heb bespeeld maar verder heb ik er ook geen ervaring mee omdat ik er zelf nooit een heb gehad.
ik vond ze ook niet allemaal geweldig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M@rtijn
net op me gitaar a snaar geknapt.
net een snaar die ik niet meer heb natuurlijk, is de muziek winkel op maandag nog gesloten ook...
Richwood snaren ben je dus niet echt over te spreken?
nee, ik heb altijd D'addario XL electric guitar strings.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
zijn goeie snaren vind ik