OK, het is misschien een beetje ouwelullen rock, en Malcolm doet ook niet meer mee, en Bon Scott is dood..... maar ik heb toch maar mooi 6 veldkaarten voor AC/DC in Arnhem! Een uitje met het hele gezin plus m'n broer en z'n zoon :blast:
Printable View
OK, het is misschien een beetje ouwelullen rock, en Malcolm doet ook niet meer mee, en Bon Scott is dood..... maar ik heb toch maar mooi 6 veldkaarten voor AC/DC in Arnhem! Een uitje met het hele gezin plus m'n broer en z'n zoon :blast:
... en drummer Phil Rudd zit tegen die tijd misschien in de lik ;) Have Fun!
Ik heb er ook kunnen scoren gelukkig! Zin an!
Ik heb ze in de jaren '90 een keertje in Nijmegen gezien, Monsters of Rock dacht ik, enorm gave show en puike muzikanten, maar die zangert is K*T.
Edit: Oh ja, voor diegenen die gaan: veel plezier. :rockon:
Daar was ik ook, MOR 1991 in het Goffert-stadion!
Me 2. Black Crows trapten af. Beetje vreemde eend in de bijt toen nog. Queensryche, Metallica. ACDC. Vergeet ik nog iets? Het was gruwelijk warm weet ik nog.
Ik ga ook. Collega scoorde 4 kaartjes. Ga ik toch één keer n mijn leven AcDc zien.
1991 alweer?! Hallo zeg! :o
Queensryche was er ook inderdaad, die waren toen net doorgebroken bij het grote publiek, net als Metallica.
De Black Crowes kan ik me niet meer herinneren.
Haha.... was er ook bij in 91.....Stelletje ouwe lullen!!! oja,en '88 ook Tilburg!!
In juni 2015 naar forta rock godsmack en nog veel meer !!!!
The exploited speelt in Februari hier in de buurt.
En ik zie nu dat Cryptopsy daar een week later speelt. Lijkt me ook nog wel leuk.
Eerstvolgende wordt Vandenberg's Moonkings in Heerlen op 24 januari.
Mijn lijstje begint weer vorm aan te nemen:
Ólafur Arnalds
Warpaint
Godspeed You! Black Emperor
Nils Frahm
..nu nog hopen dat ik al die data ook daadwerkelijk kan...
Interpol in HMH:)
Afgelopen dinsdag naar Dropkick Murphys geweest en vanavond naar QUEEN! :crazyhappy:
Celtic & Balfolk Night, voornamelijk voor Steeleye Span (of wat daar nog van over is).
Na lang twijfelen toch een ticket voor Marilyn Manson gekocht. Wil die freakshow toch wel eens aanschouwen
April naar matt Schofield en in Juni naar The Hoax :cheerup:
Gisteren last minute nog naar Focus in Bibelot Dordrecht geweest. Die Menno Gootjes speelt wel heel erg lekker!
Momenteel Fortarock en In to the grave op de planning staan. Ik ben happy hahaha.
Begin mei staan er tot nu toe drie dates Tito & Tarantula in Nederland gepland!
Die wil ik ook wel zien!
Op 14 maart naar joe bonamassa in carre.
Zeker een aanrader MarkS. Ik ben al jaren groot Tito-fan. Ik heb Tito twee jaar terug nog in een kroeg in Eindhoven zien spelen: fantastisch! Zijn stem is niet meer het niveau van 10 jaar terug maar de passie zat er nog steeds in. Verder speelde toen zijn dochter Lolita mee op bas, da's altijd leuk ;-)
Nu op deze 2015 tour komt hij weer met oudgedienden in de line up: drummer Johnny Vatos en gitarist Peter Atanasoff (dus weer meer vuurwerk op gitaar). Wie er bas speelt weet ik niet. Als hij echt met een oude line up komt zou het Caroline "Lucy la Loca" Rippy weer kunnen zijn, of Jennifer Condos (die is uit het Atanasoff tijdperk, heeft ook bij Stevie nicks gespeeld). Of anders gewoon Lolita weer erbij, ook gezellig na afloop aan de bar.
Maat van me is oud-programmeur van W2. Heb hem afgelopen zaterdag op Scumbash getrakteerd, nu zorgt hij dat we 7 (?) mei op de gastenlijst komen voor T&T.
10 maart in de Botanique in Brussel
https://www.youtube.com/watch?v=nkJULXCqX9U
Cool MarkS!
12 maart naar Art Garfunkel in Haarlem
26 maart naar Steven Wilson in Borgerhout (Antwerpen)
Eergister naar Raketkanon geweest in Gent, dat was geweldig.
Vrijdag naar Roosbeef in Gent
25 april naar Ufomammut en COnan in Brussel
21 mei naar Voivod in Mechelen
in september naar King Crimson in Vredenburg en oktober naar Opeth in Antwerpen...
Mooi jaar, 2015
14 mei naar Uriah heep. Komen voor 3 concerten naar Nederland waarvan dit de laatste is. De andere concerten zijn in Zwolle en in Zoetermeer. Blijft een geweldige liveband.
Vorige week Popa Chubby weer eens zien spelen, dit keer in de Boerderij in Zoetermeer.
Hij was wel wat kilootjes kwijt viel mij op, en hij was fit en had er zin in. Drie uur lang gitaarsolo's!
Misschien gaat hij richting een nieuwe band naam Popa Skinny ;)
Tip voor de liefhebbers van bluesrock As zaterdag in winston in amsterdam, 8 euro entree, john the conquerer
https://www.youtube.com/watch?v=EwVtJQ3-o1I
https://www.youtube.com/watch?v=e9THrPgFt4o
In Oktober naar Zappa plays Zappa in Utrecht :) Maar eerst naar een workshop concert van Adam Rafferty in Wezep :) 13 mei as.
In juni ga ik naar Mark Knopfler. Daarnaast staat sowieso Eric Bibb en Stafan Astnar op de planning in oktober. Dus dat is nog ver weg. Daarnaast zeer waarschijnlijk naar Derek Trucks in november.
4 juli voor de allerlaatste keer naar Normaal in de tent in Dalfsen:
http://www.normaaldalfsen.nl/image/n...lfsen_2014.jpg
Afgelopen vrijdag Tito & Tarantula weer eens gezien in 't Peerd in Goes. Ditmaal met de harde kern uit de "From dusk till dawn" tijd (Johnny Vatos op drums en Peter Atanasof op gitaar), en ook zijn dochter Lolita op bass, en dat is erg prettig.
Leuk nagebabbeld met een biertje. Altijd leuk die benaderbare artiesten.
Atanasoff weer terug? Cool. Lekkere bluesy sound.