Ja puik man
Printable View
Ja puik man
Laat me raden, je bent fotograaf?? Wel mooi strat trouwens!
Laat me raden, da's een chinese (te zien aan het slordige freeswerk en het rare scheef verlijmde hout) Die heb ik ook, staat twee pagina's terug. Ziet er ondertussen wel ietsjes anders uit. Leuk gitaartje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
http://img170.imageshack.us/img170/2...titled1xu5.jpg
Mijn Mexican Fender Deluxe Players Stratocaster, dit ding is echt een schatje, klinkt en speelt veel beter dan tot nu toe elke strato waar ik op heb gespeelt, op een artist modeltje na. ik wil er nog een keer een andere slagplaat opzetten, alleen deze heeft een extra faseswitch, waardoor ik geen geschikte kan vinden :hippie:
mooie strat!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
klopt, en bedanktCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
klopt, ik ben bezig met sparen voor een usa strat, en aangezien ik alleen tele had en ik zo graag een strat wou heb ik dees tussendoor gewoon gekocht,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
ik heb er een andere slagplaat opgezet, en vintage brugzadels want bij de originelen zadels had ik in 3 dagen 14 snaren gebroken.
gelijk even een vraagje daarover, nouw had ik op een gegeven moment bij mijn telecaster dat de G snaar begon te breken op het blokje en niet eens in de maand maar soms weleens als er net een nieuwe op zat blokje helemaal uitgevijld en nog steeds uiteindelijk graphite blokjes eropgezet en het probleem is verholpen,maar nu heb ik dat dus ook bij mijn strat en ook nog eens bij alle snaren. Dus vandaar vintage blokjes eropgezet maar het blijft nog steeds voorkomen dat ik heel vaak snaren breek iemand tips?
oja ik hoor ook vaak zeggen doe het net als SRV met die eliktriciteits draad hoesjes om de snaar en die over het zadel te leggen maar dan wordt het geluid toch gedempt, hoe doe ik dat?
@Keith:
Zie dat je net aangemeld bent hier, misschien heb je deze nog niet gezien,
kijk eens in dit topic Wat kost een squier upgrade Staan redelijk simpele aanpassingen in bij exact dezelfde gitaar die het speelplezier aanzienlijk vergroten zoals shielden, andere topkam, andere stringtrees, andere brug, en andere mechanieken.
Het SRV trucje met de mantel van een kabel werkt ook redelijk, maar ik gebruik het niet meer, vind het een hoop prutswerk. Een goeie brug (vooral de zadeltjes) levert meer succes op.
bedankt voor de tip, maar kan iemand mij uitlegen hoe ik dat mantel trucje uit kan voeren zonder dat mijn geluid wordt gedemptCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Hoe lang heb je die al/speel je er op? Ik ben namelijk gek op die fretwear en vraag me af hoe lang je "erover gedaan hebt".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonesd
mooi, maar hij zuigt echt ZWAAR, ik hem em ook, PRECIES die..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544