@ artnaz
Die plectrums kosten bij De Gier 1.35 en dan ga je ze in de VS bestellen omdat ze dan 0.60 goedkoper zouden zijn.... :???: :dontgeti: :seriousf:
Printable View
@ artnaz
Die plectrums kosten bij De Gier 1.35 en dan ga je ze in de VS bestellen omdat ze dan 0.60 goedkoper zouden zijn.... :???: :dontgeti: :seriousf:
@ska: Ik mag dat! :D
Over het micen, als je tijd hebt staat er genoeg info over in het topic. Maar waar het volgens mij op neerkomt is dat er vrij weinig verandert...
@stratestic: Ja, dus? :p
er verandert heel wat, ga maar eens met een koptelefoon op met een microfoon staan zoeken naar de sweetspot van een speaker met beamblocker!
hij zit er nog wel, ze zijn er nog wel, maar de zoektocht wordt vrij bizar, elke cm beweging klinkt haast alsof er iemand met een wahwah je zit te pesten ondertussen :D
maar voor de techneuten die gewoon een mic aan een snoer ongeveer voor het midden hangen maakt het weinig uit.
heeft iemand die Beamblockers al eens geprobeerd in een Laney VC30 212? Ik ben benieuwd wat het daar oplevert, zit er aan te denken ze te installeren.
Graag een reactie van de experts hier.
Sorry. geen ervaring met de laney maar ik heb er nu 6! ze zitten in al mn cabs! Binnenkort hoop ik ok een 1960A cab te hebben en ook daar gaan ze in! fantastische dingen die BB's! Just do it!
ja, volgens mij maakt het weinig uit in welke cab een V30 zit.
op V30 zijn BB's ideaal.
ik heb de 2 bovenste wel en de ondersten niet, werkt super :satisfie:
Oh ja, ik had beloofd om mijn ervaringen te posten wat betreft de BB's in een ENGL V30 cab, en ben dat eigenlijk vergeten... Scusi daarvoor... :(
In ieder geval, het is zo gemonteerd, de (loodzware!) grill er af halen heeft meer tijd gekost. Alleen pastten mijn hex-sleuteltjes niet, en heb ik speciaal daarvoor een 24 stuk-set gekocht. Pastte ook niet! :sneaky: Toen van een vriend een kleine set geleend, en die past wel... :stop:
Maargoed, het klinkt nu echt "beter". Ik hoor mezelf veel beter (die amateur van een bassist zegt geen verschil te horen), snijdt er beter doorheen, en kan veel meer genieten! :rockon:
Deze vraag is vast al gesteld, maar werkt een mic voor je speaker nog wel goed met BB's?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar verwacht er niet veel problemen mee opzich... (en inderdaad vaak gesteld:p)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
ja dat is een apart verhaal, is een bizar avontuur als je er met een koptelefoon op naar gaat staan luisteren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
elke cm verandering geeft een effect als een flinke trap op een wahwah :D
daarom laten veel mensen 1 of 2 speakers beamblockloos.
het kan dus wel, maar het is ff zoeken naar de sweet spot.