Lijkt me de goede volgorde, zou ik ook zo doen!
Printable View
Lijkt me de goede volgorde, zou ik ook zo doen!
Hier komt er weer mensen:
boss Fuzz fz-5
boss delay dd7
dunlob crybaby gcb
tubescreamer ts9
alvast bedankt !
-zoekfunctie-Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjwentink
there you go !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
dat begrijp ik maar ik kom er niet uit , anders stuur ik ook geen bericht he..
waar kom je niet uit precies?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjwentink
je hebt 4 pedalen, die duidelijk in de categorie 'wah', overdrive, distortion en delay vallen..
dat valt toch wel mee?
Je hoeft ook niet te zoeken, lees gewoon twee of drie pagina's van dit topic door en je komt eruit. Dat je tips kan opzoeken en terugvinden, daarvoor heeft dit topic ook een stikker gekregen om bovenaan te blijven hangen.
En het topic heet niet "Vraag maar raak" maar "Het Grote welke volgorde" topic.
Hoi,
Ik heb een Vox AC30 met effects loop en ik heb de volgende Pedalen.
Ibanez TS9
Boss OD2
Dunlop 535q Wah
Boss CS3 Compressor
Boss DD20 delay
In welke volgorde moet ik dit neer zetten? En wel of niet in de effects loop van de versterker.
Alvast bedankt
Dirk
Het gaat niet helpen hè, als ik aanraad het topic door te lezen :D
Wah
drives
comp vóór of achter de drives (als je solo boost wil erachter)
DD20 kan prima voor de pre amp maar ook in de loop, wel erg in houden dat je dan zij instelling moet veranderen naa -10dB (voor de pre amp) of +4dB (loop)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Boehh! Toegeeflijk zijn onder de druk van niet-zoekende mensen :stop:
Ah well, binnenkort ga ik vanwege plaats-gebrek een andere volgorde proberen; phaser + envelope filter ná 'alles', alleen omdat het kabeltje het anders niet haalt... en ik die phaser/filter eigenlijk nooit gebruik i.c.m. de andere effecten op 't board...
Even mijn waardevolle, 'tussen de regels-lees'-tip en bijdrage..
Wat te doen met :
Wah
Phaser
Envelope Filter
Clean boost/Buffer
Overdrive
Chorus/'Leslie'
Delay
?
p.s.: :sssh:
Het is toch:
Gitaar >> filter >> overdrive >> distortion >> fuzz >> modulatie >> delay >> reverb >> versterker
Fuzz komt toch na de distortion? Ik heb zelf een EHX Muff fuzz maar weet nou niet of ik hem voor of na de distortion moet plaatsen.
In de toekomst wil ik nog een Fulltone OCD aanschaffen. Waar kan ik die het beste plaatsen?
(mijn opstelling: Gitaar >> MXR distortion + >> Muff Fuzz >> EHX Chorus >> EHX Phaser >> EHX Reverb >> versterker)