Oeeeeh en nog een paar Euries en dan voor mij ook een LP :D
Printable View
Oeeeeh en nog een paar Euries en dan voor mij ook een LP :D
Ze zullen in Azie gemaakt worden, maar ik denk dat Richwood zelf Nederlands is. De dealerlijst op hun pagina laat tientallen dealers in Nederland zien en slechts enkele daarbuiten...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
ik denk dat het iets is zoals London city gitaren...
Net nog naar de zaak geweest waar ik mijn RW vintage strat had gescoord, helaas geen RW tele. Hij zei dat het een NL groothandel is die gitaren bestelt in Azie, vnl. in China maar Korea komt ook voor. Dezelfde mensen zitten/zaten achter Boston, Essex etc. Ze opereren dus op de NL markt, vandaar dat je op Harmony central alleen reviews leest van NL klanten in steenkolen Engels :-D
ik heb wat heen en weer gemaild met Richwood Guitars:
Richwood is een Engels-Nederlands initiatief, maar operationeel geheel in Nederlandse handen. Er is een fabriek in Korea en een in China, de vintage serie komt uit de laatstgenoemde fabriek.
gaaf toch? supergitaren voor weinig geld, en ook nog eens uit ons eigen land 8-) (nouja, een beetje dan, hehe)
Ik ben ook maar aan een richwood strat (vintage white) gegaan :D
maar wel een linkshandige
het viel mij op dat er nergens een serienummer
te vinden is op de gitaar :-?
staat er idd niet op :D
Ik ga binnenkort ook eens een Richwood Vintage Telecaster testen. Ik ga hem kopen bij Verweij, die stelt hem ook af als je hem koopt enzo erg relaxte zaak als je er een beetje bekent bent.
Wat is Sonokelin voor houtsoort? :???:
kunnen we alle over-enthousiaste opmerkingen op dit NEDERLANDSE forum dan nog wel vertrouwen? of zit men hier z'n handelswaar aan te prijzen? ben benieuwd wie er nu weer op de kast zit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer_Ur