Precies. En als TNT het zo goed met zijn personeel voor had, zouden ze nooit instemmen met een dergelijke beslissing. Het draait uiteindelijk allemaal om de euries, ook bij de TNT.
Printable View
Precies. En als TNT het zo goed met zijn personeel voor had, zouden ze nooit instemmen met een dergelijke beslissing. Het draait uiteindelijk allemaal om de euries, ook bij de TNT.
Nou, nog één "off topic" reactie.
Sinds de liberalisering van Staatsbedrijf PTT (Posterijen Telefonie Telegrafie) is dat bedrijf versplinterd in 3 zelfstandige bedrijven. PTT Post (nu TNT post), KPN en Postkantoren BV. Postkantoren BV is een dochteronderneming van ING/Postbank. TNT post is slechts een klant, evenals toendertijd klant van de NS (Nederlandse Spoorwegen). Doordat TNT post een beursgenoteerd bedrijf is, en de aandeelhouders geïnteresseerd zijn in hogere winstuitkeringen, volgde keer op keer weer bezuinigingen en re-organisaties plaats, zoals in elk bedrijf over de ruggen van de lagere medewerkers. Doordat meer mensen niet meer aan het loket hoeven te komen door de komst van geldautomaten en internetbankieren, is het behouden van zulke voorzieningen een flinke kostenpost. Erg sneu voor het personeel van de postkantoren dat zij niet naar TNT post over kunnen stappen, omdat TNT post ook vast en duur personeel kwijt wilt door toenemende oneerlijke concurentie van postbedrijven als Sandd en SelectMail/DHL. Deze bedrijven maken alleen gebruik van deeltijdwerkers die het met een "krantenwijkinkomen" moeten doen. Nog even en het beroep "postbode" is uitgestorven.
Cees
Goedkoop is duurkoop
Ik koop voortaan dure dingen in de winkel, met garantie.
Als de verkoper je heeft verteld dat de footswitch stuk was, maar het bleek dat de versterker gewoon vermaggeld was, dan lijkt me dat dwaling oid. Dus aangifte doen of in ieder geval daarmee dreigen.
Tering, dit lijkt sterk op de andere kant van een verhaal wat ik hier onlangs heb gelezen... Even opgezocht: Dat van Chroxy.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skinny
Zijn lullige dingen, die je in de eerste plaats moet zien op te lossen met de verkoper. Het is misschien mogelijk om samen een oplossing te zoeken ?
Als het inderdaad om diezelfde persoon gaat, dan kan je toch aflezen uit het topic van Chroxy dat hij ook een oplossing wil zoeken ? Dan kan je er samen best uitkomen zonder nerveus te worden, maar doe dat dan even privé, niet op het forum. Persoonlijke mailtjes posten is trouwens niet helemaal netjes :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skinny
Punt 1. Als je gaat dreigen ben je al mijn respect al kwijt en schaar ik mij per definitie achter de andere partij. Chroxy wekt niet de indruk een kwaadwillend persoon te zijn terwijl jij nu al het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Ik weet niet wie er gelijk heeft, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar met dingen dreigen als "ik zou maar achterom kijken" gedraag je je als een idiote puber zonder hersens. Het werkt ook averechts, het leidt tot weerstand in plaats van gezamenlijk een oplossing bedenken. Stel je wat netter op en je zult ook meer bereiken.
Punt 2. Als het geluid van het ding niet goed is, waarom heb je dat bij de aankoop niet gemerkt? Zeker als je een 2e hands versterker koopt test je zo'n ding toch een tijd? Alle kanalen, alle knoppen, verschillende volumes. Dat het ding in de oefenruimte vervolgens jou niet bevalt is niet de schuld van de verkoper. Wat de een hard genoeg vindt in een oefenruimte, vindt de ander veel te zacht. Dat het ding volgens jou niet hard genoeg gaat wil niet zeggen dat dit Chroxy z'n schuld is. Je had dit gewoon kunnen testen toen je dat ding ging kopen.
Je hebt alleen maar problemen die je met testen had kunnen ontdekken. Afgezien van de niet werkende footswitch. Dat de ingang daarvan kapot is ipv de switch klinkt als een honest mistake, iets waar de verkoper niet van wist. Stel dan voor dit te laten repareren op zijn kosten, maar dan wel met aftrek van de waarde van de footswitch (die blijkt immers niet kapot te zijn en heb je wel gratis gehad). Dat het niet de originele Rivera sound is is toch helemaal niet relevant. De vraag is of jij bij aankoop vond dat die amp een mooi geluid had of niet...
Punt 3. Het mislukken van een auditie wijten aan een niet werkende versterker is een beetje triest. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb nog nooit een band gehad, bij geauditeerd of van gehoord die iemand waarbij de amp kapot gaat gelijk wordt afgewezen. Als je met je spel en je persoonlijkheid laat blijken dat je het wel kunt, maar nu ff een technisch probleem hebt, krijg je heus wel een 2e kans.
punt 4. Jullie lijken beiden met een 3e monteur in zee te willen gaan. Doe dit dan ook en hou op met bekvechten er over. Maar maak wel een duidelijke afspraak wie voor die kosten opdraaid. Zeggen, zoals jij doet, dat Chroxy dit moet doen lijkt me nogal onredelijk. Misschien de kosten gewoon delen en dan beiden toch tevreden naar huis?
Heb ooit 200 euri betaald voor een squier Bullet, wel met versterker enz, maar toch.
gewoon rotzooi eerste klass.
Dan ben je toch niet afgezet. Dan heb je je laten afzetten.
Daar kun je echt niemand wat kwalijk nemen, dat doe je echt helemaal zelf. Er zijn zoveel sites waar je kan nagaan of iets een reeele prijs is of of iets complete bagger is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane