Mja, ik heb wel eens gehad dat alles van mijn setup uitviel, ofja het stond allemaal niet uit maar er kwam geen geluid meer uit.
Ik stond wel ff stom te kijken maar eerder te wachten of het tijdelijk was en ook wat ik eraan ging doen.
Oja, ik was ook wel ff in m'n gezicht geslagen voor ALS er iets kapot was aan m'n spullen dat ik het voorlopig niet meer terug kon krijgen (ivm geld) .
Vooral omdat op een paar dingen geen garantie meer op zat.
Hoe het verholpen was, de geluidsman van de avond sloot me aan op een Marshall met 1 speaker die er voor alle bands stond.
Klein kreng : P ... en nog zonder dat ik m'n pedalen kon gebruiken ook.
Achja, later na wat rondvragen bleek het dat niemand het opviel dat ik even weg viel.
Het geluid was ook niet zo geweldig...
En de electriciteit enzo in dat gebouw ook niet, de reden dus dat mijn geluid uitviel.
Thuis nog naar die versterker van mij kijken waarvan ik dacht dat die eindelijk kapot was gegaan omdat ie uit de mid-70's komt, dat ie misschien nu echt op was.
Een beetje tegen een zekering geduwt en gedraait, voor het aansluiten, en toen deed ie het weer wel.
Dus alles wat ik erover kon zeggen is dat de zekering eruit lag door de slechte electriciteit in het gebouw daar.
Volgens mij was het pedaal van onze bassist toen ook kapot gegaan...
Ik heb ook een keer met een snee in m'n linker middelvinger moeten spelen.
PIJN JONGEUH!
Maarja als je voor muziek leeft moet je niet zeuren...
Dus deed ik ook niet, gewoon 1-2 noten omhoog benden met die handel.
Verder is er niet echt of helemaal nix dat er is gebeurd denk ik...
GreetingZ
- Damage Inc.