Oorspronkelijk geplaatst door
Han S
Dat ben ik met je eens. Toto is technisch gezien heel wat ingewikkelder en moeilijker dan bijvoorbeeld CCR. Maar ik vond ze minder goed dan de beginreeks afleveringen, maar toch wel beter dan bijvoorbeeld de Blues Brothers, hoewel dat heel leuk is om te zien, maar als ik zou moeten kiezen zou ik er niet lang over hoeven na te denken.
Niettemin lijkt het erg op de echte Toto en ook die hadden geen leadzanger.
En wat ik eerder zei over die Peter Douglas, hij vindt zichzelf kennelijk erg goed en overdrijft voortdurend en daarmee lijkt hij lang niet op Frank Sinatra en hoeweld die band geweldig is, gaat het op de zanger want die moet op het origineel lijken.
Luister maar eens naar Frank Sinatra en bijvoorbeeld het nummer 'It was a very good year'. Hoe Frank die sfeer wist neer te zetten en luister naar zijn geweldige timing. Daar komt de heer Douglas niet eens bij in de buurt.
Ik vind het een geweldig programma, maar dit soort zaken zetten er voor mij wel een domper op want ik vind dat ze allemaal hun stinkende best doen en dus moeten de besten als hoogsten eindigen en dat gebeurt niet.
Wie ik ook geweldig vind is Gerard Ekdom, prima presentatie en jammer dat hij vertrekt.